![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Fra våre venner i InsideFlyer:
Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Er det rett og anta et mesteparten av veksten her er i økonomi og økonomi pluss? De har jo lenge hatt mye business fra Norge, men der har kanskje veksten stoppet i det siste pga oljeprisen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Det vil jeg jo tro.
Hanevold har tidligere sagt at Biz andelen fra Norge var stor, større enn S og Dk og han så større utfordringer med å fylle opp Eco enn Biz på en eventuell rute ut fra OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det hadde vært interessant å vite om biz belegget fra forretningstrafikken har endret seg nevneverdig siste året. Utover det så er det selvsagt gledelig at de øker så mye på eco og at fritidsmarkedet i større grad flyr eco extra og biz.
Imponerende at de klarer det samtidig som EK har lansert OSL og QR også øker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Singapore har jo et bra produkt. Har ikke prøvd det på eco extra, men har flydd dem flere ganger i biz.
Men en ting jeg ikke skjønner. Rutene som de skriver at de øker mest på vil jo gi en ekstra mellomlanding i forhold til for eksempel Thai fra Oslo (?) Hvorfor velger man da Singapore fremfor for eksempel Thai ? Eller øker Thai også fra Oslo ? Selv synes jeg det er verdt en del for hver mellomlanding jeg kan slippe, men ikke sikkert andre ser det sånn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Når det gjelder SGN og MNL så mener jeg TG har raskeste vei fra OSL og at de har en stor andel av de reisende. Et annet aspekt er nok, som du selv sier, produktet som er bedre hos SQ enn TG, noe som SQ også påpeker at nordmenn er opptatt av kvalitet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fortsatt sterk vekst for Norwegian | Boeing_fan | Flyforum | 3 | 09-06-2011 23:29 |
Bruk av sterk blitz på flyplass. | Novair | Bilder & foto | 0 | 15-12-2008 22:15 |
Lufttransport får ny sterk eier | THS | Flyforum | 5 | 03-04-2007 09:43 |
Sterk vekst på Gardermoen | Farmer | Flyforum | 1 | 04-10-2004 22:05 |