![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kun på Papir , løp til kiosken/gjett på tema
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Nesten-kongelig stoff jo...
![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
bruttern til Mette Marit igjen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
ARGHHH!!!! Sjelden jeg blir så oppgitt, provosert og samtidig lattermild av en artikkel, og det er bra VG har satt mange journalister på saken slik at det blir en god smørje! I artikkelen står det noe sånt som at det var "en resolutt og _heltemodig_ innsats fra pilotene som reddet passasjerenes liv".....og her snakker vi om en go-aorund fra lav høyde som man er trent til å gjøre.
Og all fokus legges på Høiby som kaptein selv om det var styrmannen som fløy, noe også Høiby selv understreker. Men det virker som VG er mest ute etter å lage en sak ut av ingenting. Dette hadde aldri stått i VG om ikke Høiby hadde vært i cockpit. Nøttavisen har også en liten sak: http://www.nettavisen.no/innenriks/article677752.ece Det er tydelig at agurktiden har kommet! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
POSITIV VINKLING uansett!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Ja, dette er vel den eneste positive nyheten om SAS Braathens det siste året. Overskriften burde strengt tatt vært: "SAS-piloter gjorde jobben sin"
![]() Jeg skjønner selvsagt at en slik situasjon kan oppleves dramatisk, spesielt når det har vært en go-around fra veldig lav høyde som jeg forstår det har vært. Det er mest VG sin merkelig vinkling jeg reagerer på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Pokker å, vi kom ikke på forsiden av VG i mai i fjor etter opplevelsen med Junker'n....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Skulle ha vært på forsiden et par ganger det siste året,jeg også! Og kanskje en liten notis om de 12 jeg har gjort i simulatorene det siste året?
![]() Stein Kaptein
![]() |
#9 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Hadde det vært en annen kaptein enn Høiby, så hadde ikke dette kommet i avisen engang!
BF ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Trur VG har bomma litt kor Sola Flyplass ligger på kartet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Onsdag i hele dag og det nærmer seg helg :) | ATC-flyradar | Flyforum | 9 | 28-01-2015 20:12 |
SAS på vei til å overta hele airBaltic | CK | Flyforum | 5 | 12-02-2008 18:49 |
Nyt billede på forsiden af www.cph.dk | PP | Flyforum | 11 | 11-10-2006 17:09 |