![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Hva er enkleste måte å komme seg fra Billund Lufthavn og bort til hotellene ved Legoland? Ser det går buss relativt ofte, og det tar 5-6 minutter, men er det da nødvendig å kjøpe billett på forhånd, hvis man ikke har en eller annen dansk reiseapp?
Og hva med taxi? Blir det dårlig stemning hvis man bare plukker opp en taxi for den korte turen, slik man opplever på OSL? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hvis jeg var dig/jer ville jeg bare tage en taxa. Bliver de sure er det deres problem. Ellers er der rejseplanen.dk til busserne. Den er rimelig nem og bruge, jeg tror du kan betale i bussen, er dog ikke helt sikker.
Normalt er der gratis bybus i Billund også fra lufthavnen, men det er kun i højsæsonen den kører desværre. God ferie til dig ![]() https://www.visit-billund.com/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Du kan betale på bussen i Billund, men kun med kontanter (24 DKK)
Har tatt taxi mellom flyplassen og Lalandia (og tilbake) uten sure miner fra sjåførene. Er vel begrenset hvor mange særlig lengre turer de får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Ellers var det jo raskt og effektivt selv med buss den korte turen der |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
Har tatt taxi fra BLL til hotellene og retur flere ganger. Aldri vært en sur mine.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
Afgange og rejse kan ses på rejseplanen.dk, eller på sydtrafik.dk (Der ingen buslinje 23 i Billundområdet)
Upcomning flight: Ingen indtil videre. "InsideFlyer = Dit branchesite. Fly Stolt" Last edited by Scandinavien_Airlines; 16-05-2022 at 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Transfer og om OSL (flyplass, lounger etc) | fjasebase | Reiseforum | 415 | 04-04-2025 14:12 |
Flyplass og transfer - Pulkovo St Petersburg | KnutW | Reiseforum | 0 | 07-09-2017 22:03 |
Om Basel, flyplass, transfer m.v. | Norge Rundt På 14 Dager | Reiseforum | 9 | 02-01-2017 12:09 |
Transfer i Billund | chrisljo | Reiseforum | 1 | 14-06-2016 20:45 |
Beste flyplass for innenriks transfer | Dash | Småprat | 5 | 16-04-2013 07:52 |