![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Da er mandagen godt igang. Det går jo ikke sas fly før kl 09.00 så da blir det Widerøe via Sogndal 06.20.. Null setereservasjon, null kaffe, null frokost, null eb-poeng og null lounge åpen før 06.00. Nå kom det iallfall crew og det hjelper jo litt.
Så får vi se hvordan Thon på Kokstad er i natt. Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen .. Akkurat hjemme fra et par timer sammen med Steely Dan. Slett ikke ille. En kjapp skotsk og så er det bingen. Natt!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra 20-bussen. Solen skinner her i hovedstaden, men det er ikke umulig jeg får bruk for paraplyen senere. Dagens høydepunkt blir vel trolig de to EM-kampene jeg satser på og få med meg. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Vått og grått fra Stavanger... - Her åpnes himmelens sluser med jevne mellmrom.
Var i dag første pax til kontoret. Følgelig er kjøkken og lunsj rom shinet opp og vi er superklar for ukas første kaffeslabberas. Videre skal ny tur til Sogn- og Fjordane ved bruk av SAS, WF og Airlift planlegges. Dagen byr også på et møte. Ha en strålende junidag, alle sammen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Berlin. Her skinner sola i dag, så litt kjedelig å reise hjem. Men SAS venter via CPH til OSL. Nuvel, man har jo ferie og Hamburg venter på onsdag igjen!
![]() Ønsker alle en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Unga og mannen sover - men noen må da starte ferien i våken tilstand også. Regnet forhåpentligvis ferdig i natt - så nå skinner solen igjen på Verdens Ende. Snart "morgen"bad så frokost...ingen andre store planer. Ha en bra frimandag:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Morningsfra flytoget! Ingen fly før kl 7, flytog med 20 minutter gap mellom avgangene og fyren som skulle satt ut trappen på B2 hadde nok tatt ferie (eller streiker..?) så det ble noe ufrivillig mye tid på OSL i morges. Merker at antall SMSer med spørsmål om ikke jeg har tenkt å komme på jobb i dag tilsier at jeg nok bør gjøre nettopp det og det snarlig..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Barcelona. Vurderer en dukkert i bassenget på taket her før frokost. Groggy noe jeg forsåvidt har vært de siste dagene. Tenker å spørre resepsjonen om det er ledig de siste 3 nettene også. Var ikke ledig på nett da jeg bestilte dette hotellet men kan jo komme avbestillinger.
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da har man vånet til atter en dag i UK!
Dagen i dag står i shoppingens tegn, hvilket er en sånn good/bad experience. Lommeboka synes det er greit, men pappa synes dette er loco! Men det finnes jo sagt pub'er på kjøpesentre i utlander, så det skal vl gå greit! Ha en fin en! ![]()
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God formiddag fra hovedstaden.
Her har man rukket å levere nybilen inn til frontruteskift og fått den tilbake med splitter ny rute allerede. Får satse på at den nye ruta holder seg unna steinsprut mer enn 1000 km... Heldigvis dekket forsikringen alt av rutebyttet så ingen egenandel eller bonustap ![]() Ha en finfin mandag!
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Fått sovet ut litt etter hjemkomst fra USA i går, samt sjekket inn til Sør-Afrika i morgen. Livet går sin vante, slitsomme gang. En karakter fra eksamen har man også fått, og når den er bedre enn karakteren man fikk i introkurset så må man kunne si seg fornøyd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Jakarta. Her kom vi tidlig til flyplassen for å unngå rushet. Booket VIP-service på flyplassen, da jeg hadde blandet dette med Manila (som er katastrofe), men på CGK er det jo bortkastede penger. Uansett var det greit å ha en fyr som satt og passet koffertene våre mens man kuker rundt.
Anyway... i god Andy&Mia stil endte minst en natt i krise da Mia fikk i seg noen ymse bakterier og måtte snakke høyt i den "store hvite telefonen". Ingen tur uten en aldri så liten krise. Men nå sitter vi i kantina og venter på TK57 hjemover. ![]() Uansett...Ritz Jakarta Mega Kuningan hadde et servicenivå av en annen verden. Tett på det beste jeg har opplevd. Fra mottagelse med rosedekorert seng, photoshoot med personalet til at "alle" visste navnene våre. Sykt bra. Ha en fin dag
http://fnate.blogg.no http://www.bongos-tryllereiser.no The only difference between me and a madman is that I am not mad. You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind Last edited by Fnate; 27-06-2016 at 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
Quote:
God mandag fra det Romerikske. I gang med siste ferieuken. (Med mindre Hamar ringer på onsdag kveld. Da tror jeg at jeg forlenger ferien litt). Planer for kvelden: Følge med på hva Bruce spiller i Gøteborg i kveld. Konserten på lørdag ble smått legendarisk da han satte rekord med 38 låter, og nesten 4 timer (hans nest lengste noen sinne). Night 2 har rykte på seg for å bli mer legendarisk enn night 1, så i kveld må han vel spillte minst 40 låter og over 4 timer. Jeg er uansett klar, og måtte yr.no også bli kvitt den regnskyen mellom klokka 18 og 24 på onsdag, så blir det enda bedre ![]() Ha en god en ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God tidlig ettermiddag fra Snillfjord.
![]() Hvor det er skyet opphold og helt ok 14+ akkurat nå. Her startet dagen med lite hyggelige bilder fra SIN, men godt alle kom seg ut i god behold. Flyet, 9V-SWB har jeg hatt gleden av å spotte en rekke ganger forbi hjemmet på dens vei som SQ61 og SQ62. Ellers har morgenen vært blandet her også. Tenkte at de resterende kjøttbollene som var igjen kunne være en fin start på dagen. Magen hadde derimot andre planer og var mildt sagt uenig. Frokosten kom dermed i retur med beskjed ''ikke godkjent''. Nåvel, ny lekse lært og jeg gjør nok ikke det der igjen. Satser på at det går seg til. Har frisørtime i ettermiddag, så passer dårlig å bli sengeliggende egentlig. Ha en mindre stri dag! ![]() Last edited by ForeverSAS; 27-06-2016 at 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Pinlig med 0.25-ish øl i Jakarta kantina... har vært her 1.5 timer og hentet øl runde type 7 ganger...
TURKISH HERE WE COME... scandals await ![]() #turutenfnat
![]() |
#17 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Hello fra FBU. Her er mann tilbake på jobb etter 10 uker på treningsleir. Blir en overgang tenker jeg. En uke til ferie. Er det rart man drikker Pepsi Max.
Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God ettermiddag fra dumpa på Berger.
Her har dagen gått heftig unna med å komme ajour på diverse kunder. Rimelig klar for ferie til helgen... avreise kl 17 på Fredag, så rekker bare halv dag på kontoret. Uff så synd... Diverse indretjeneste venter hjemme i løpet av kvelden. Så en får stå på så man er klare til fotball kl 9. Ønsker all en trivelig kveld S |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
|