![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Vi i Oslo er heldige - minus 2 grader - vindstille - nydelig høstvær. Planlegger noen turer i Europa i perioden jan-mars og for å se om det blir noen bilder på Canon i den perioden.
Ha en flott dag videre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Her er det +2 grader og mye vind. Får jobbe et par dager i romjula jeg også, sånn bare for syns skyld... ![]() Ser fram mot en forholdsvis rolig dag ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Sola. Her blåser det stikker og strå så de som skal lande på SVG i dag får flotte opplevelser.
På kontoret er det like stille som i går, så det blir nok mye kaffekos ja. Ha en fin fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Pluss en grad og litt vind, så spøker vel for den lille snøen som har kommet. Ut på shopping av mat og drikke til nyttårsaften. På tross av at jeg er invitert bort er jeg allikevel blitt engasjert på kjøkkenet. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo øst og Furuset. I hvert fall tror jeg det er Furuset, for jobben flyttet i går, og jeg har ikke helt kontroll på lokalmiljøet enda.
Litt uggen etter noe julemat som ikke var helt som den burde, men stressnivået regner jeg med blir begrenset i dag, så da går det vel greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Nok en god morgen fra Oslo.
Ingen flytting av arbeidssted, så da har man god kontroll på sitt lokalmiljø enn så lenge. Jobben med å bygge landet mens de fleste har fri fortsetter. Ha en produktiv en! Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Det var stille på Egertorget da jeg gikk over der for en knapp time siden. Og de fleste som bygger landet i disse dager har det vel ganske rolig. Også her - blir litt at man utsetter til mandag, også. Det er begrenset IT-støtte å få også. Blir vel flytting fra Akersgata tidlig neste år, men heldigvis bare noen hundre meter bortover.
Tittet litt på Norwegian-salget i går. Det jeg savner er å kunne ta turnusfri og reise når det er billigst og uten å ta ut ferie. 25 dager ferie er ikke så mye når man har lyst til å reise. Kalenderen for 2016 er funnet fram forlengst. Det eneste som er helt sikkert er at det blir et par uker i Varna også i år - noe må man jo ha å glede seg til for å komme gjennom vinteren. Ha en fin-fin romjulstirsdag, også alle som har passert fire år! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Stille daffedag her. Har mest følelsen at man bygger kropp i jula. Ha en fin dag uansett hva du bygger.
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra vestsørøst ... I forgårs knelet varmtvannsbeholderen. I går automatikken i porten. What's next?
On the bright side - solen skinner ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God dag (strengt tatt) fra Lillestrøm.
Hjemmedaffedag her også. Skal sannelig sies at man bygger kropp i jula. Hjelpe meg. Dette er jo i ferd med å gå helt galt. ![]() Så skal det følges opp av stri reising i de to månedene fremover. Det er ikkje bra. Det blir en stri tørn i Mars/April for å bygge #SK2016 Ha en fin en
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]() Quote:
![]() Snart er det også storkamp på tv'en, i den grad en kamp der Leicester er involvert kan kalles det! Uansett, god ferie til alle som har dette, og fortsatt god jul!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Good morning & good night | Fjordheim | Flyforum | 23 | 15-03-2014 11:05 |
Good morning Vietnam | Islending | Flyforum | 15 | 28-07-2013 16:28 |
Good Sunday Morning | Bizflyer | Flyforum | 18 | 23-04-2006 17:21 |
Good morning London | MD90 | Flyforum | 0 | 15-10-2004 09:18 |