![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Vel kl. 1815 her og søndag .... Etter et lett måltid her med øl , 2, medbrakt fra butikken tvers over veien , glass får du av dem... Dette fordi de ikke har lisens ..
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ser ikke ut som vi risikerer noen noen kulderekord her i hovedstaden med det første. Hjemme med sykt barn, men ser ikke ut som formen er verre enn at vi kan ta oss en tur ut for og jakte vaffel, så vi unngår den verste brakkesyken. Noen venner kommer på middagsbesøk i kveld, så er vel kanskje en grunn til og ta noe godt i glasset? Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
Her drømte jeg meg bort og tenkte at "meeeh, jeg sover en time ekstra", men hadde glemt at spunterne over gata (de som skal banke ned 3 kilometer med betongstolper i bakken) er sure over de utallige klagene som har gjort at de må utsette starten fra kl 07 til kl 08. Så hver dag kl 07:59 har de ladet opp maskinene og 08:00:01 dundrer de løs med alle sammen for å være sikre på at de vekker absolutt alle Ja ja... Ha en fin en. Snart er det jo jul.
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Hello. It's me.
Nå kan jeg telle på en hånd antall timer til jeg er ferdig på jobb for i år! Sånn er det når man begynner på jobb 2,5 time før anleggsgutta i Lillestrøm begynner å hamre løs om morran. ![]() Planen for ettermiddagen er som følger: Hjem, pakke sekken, lese litt i boka mi, og satse på at kvelden går fort. I morra skal æ hjeeeem te ho mor. Gud kor godt det skal bli ![]() I tillegg er det vintersolverv i morgen, så da er det jo enda en grunn til å være gla' til sinns! Ha en god mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden!
![]() Skyet opphold og 4+ akkurat nå, men er noen klare flekker i skylaget så ikke helt ille. Her er man våken ( tror jeg ) og klar til dyst. Med Håndball-VM overstått så er det ingen grunn til å ikke bruke de siste dagene før jul på nyttige saker, så i dag skal nok både oppvask-og vaskemaskin få jobbe noen timer, mulig jeg også må jobbe litt med noen småting. Årets julefeiring finner sted hos modern og lillesøster, så da må det ila de neste dagene pakkes sammen litt, skjønt de bor bare 10 km unna så er ikke langdistanse det er snakk om. Ha en flott mandag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
Morn mandag fra Sola. Melder om sommerlige temperaturer, nesten da - +10*C
Det roer seg på jobb og da byr anledningen seg til også å få unna noen private ærend. På eftan må jeg ta ansvar og starte med noe jule handling av mat. Ha en flott dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Akersgata. Overraskende mange folk på kontoret i dag. Trodde det skulle være litt rolig mandag med litt lavere tempo, men dengang ei. Ellers er det varmt og godt både inne og ute i dag. Ha en fin-fin mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - flott start på juleuken - blå himmel er dukket opp - det er 7-8 grader i luften og noe vind er det ute. Dette kaller jeg skikkelig julevær - dog uten antydning til snø eller rim på bakken.
Ha en flott start på uken folkens. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Blæææææææææh.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Tananger,
Her er det rimelig mildt med 9-10 grader på morgenkvisten. Ikke mye minner om julestemning ute her i sørvest. Det blir oppsamlingsheat med jule innkjøp idag. Deretter kan man senke skuldrene før helgedagene setter inn. Ha en god førjulsdag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim.
Lite Honolulu her, kanskje like fuktig i lufta her som det er i sjøen der? Eg held Noreg igang i dag også; kjellaren full av handtverkarar i dag også. Det blir det vel til og med vetlejulaftan. Kortid vi skal få vaska bort støvet (eller som frøken seier "vi kan jo berre kalle det snø"), ikkje veit eg. Det blir rapportskriving og prosjekt innspurt i dag og i morgon. Have a good one!
![]() |
#12 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Praha.
Gråvær og hjemreise. Har heldigvis noen timer på Schiphol, hvor det finnes plenty med sol på flaske. En liten dagvakt for Askepott og så er det jul. Hold ut! ![]()
![]() |
#13 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formiddag fra 19F på OSL. Litt "hjemmekontor" med World Tracer mens jeg venter på at tiden skal gå og ombordstigning begynne. Juleferien er begynt!
![]()
![]() |
#14 |
Flugmaður
|
![]()
God lunsj fra nordvestlandet.
Tidenes lengste juleferie er godt i gang, men det bare regner ute. Er det lov å sette opp juletreet i dag tro?
![]() |
#15 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God mandag fra Skottland.
I dag høljer det ned (som det har gjort med noe opphold de siste dagene). Ser heldigvis ut som det skal gi seg med nedbør onsdag-torsdag før det er påan igjen. Batch 2 av pepperkaker er på gang da batch 1 var så populær at den allerede er spist opp, må beregne mer til neste år så man slipper å lage to ganger. Ha en fin førjulsmandag folkens! ![]()
![]() |
#16 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God mandag fra en balkong i solen i Torrevieja. Idag sitter jeg på bortekontor og myser mot skjermen. Skal helst få ferdig og gjennomgå en arbeidsinstruks idag, men det er selvsagt mange som har sendt mange andre saker over tidligere idag bare for å vise at de er på jobb idag.
Ha en god en alle som sitter i shorts og gliser til solen.
![]() |
#17 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Da har tærne vært nedi vannet og det var iskaldt. Noen gærninger svømte. Hørte noen nordfra som da noe ala "17 grade i vainnet e jo kjæææmpebra. Det e jo aldri meir enn 13 heime".
Håper på mer tålelige vanntemperaturer i løpet av helgen.
![]() |
#18 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Her styrer bøtteballetten rundt i etasjen under meg. Godt vi har meksikanere, sier nå jeg.
![]() Grått og trist .. naturen varmer opp til en periode møkkavær som skal vare over 1. juledag. Foreløpig bare skyet. Fri i dag, og har null planer utenom litt rydding i mp3-arkivet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Når en starter på jobb 06.15 og ikke har tid til å skrive i god morgen tråden før 21.40 har det vært en litt travel dag. Desverre ikke så mye progresjon, men satser fortsatt på nyttårsfeiring i sivilisasjonen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God ettermiddag fra San Francisco - her har man cruisa litt rundt med bil i dag kjørt litt på highway 1 på Marin County siden av Golden Gate. Det er litt som å kjøre på Vestlandet, bare at veien er av bedre standard og bredere. Nå har man vel nok parkert bilen for dagen og kanskje skal begynne å innta noe fludium med alkohol i. Har måttet drikke alkoholfri øl til nå.
Må innrømme at jeg sperra opp øyne noe da noen skulle kjøre videre fra den kafeen jeg stoppa på etter å ha kjøpt en Guiness - men såvidt jeg har skjønt så er promillegrensa 0.8 her i California så det går vel greit med en. Jeg personlig har ihvertfall nulltolereanse å ha noe innabords når jeg kjører. Men så er det kanskje noe med norsk kultur og at promillegrensa er i praksis null i Norge. Tok det nå forsiktig - har bøtta ned i Bay-området de siste dagene og i dag intet unntak. Planen var opprinnelig uansett å dra til Walmart i Oakland, men endra det i siste sekund ish i byen her da jeg så det bøtta ned så ble været litt bedre og jeg kjørte nok til et mer interessant sted enn Walmart. Og til de som ikke har kjørt ned den berømte delen av Lombard street - bare gjør det. Greit med gratis parkering her på motellet så slipper man å betale de ellers stive prisene man gjør i SFO for parkering. I stad kom det både mail og SMS fra BA om at de oppgraderer innsjekkingsystemet og ber folk sjekke inn online eller møte i god tid... Jaja håper på at det ikke blir trøbbel i morgen PGA det da. Last edited by Hypern; 22-12-2015 at 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen/kveld fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 22 | 16-12-2017 13:25 |
God kveld, tidlig morgen hjemme, fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 18 | 28-12-2016 15:37 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 15 | 19-12-2015 19:00 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 20 | 17-04-2014 21:07 |
God morgen fra Honolulu | SQ 777 | Flyforum | 22 | 24-12-2011 23:51 |