![]() |
|
![]() |
#1 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har 5,5 plussgrader og det skal bli sol - klar for tidlig vårvær og kanskje en mulighet for å få litt brunfarge på øverste del av kroppen :9
Er spent på hvordan folkene på Vest og Sørlandet har i dag grunnet ekstremværet i helgen. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her har man måtte gått til jobb i dag pga strømmen var borte fra garasjen jeg disponerer. Har ikke tilgang til sikringsskapet som leverer elektroner til nevnt garasje, og personen som har er i Thailand. Blæh! Håper han sjekker mobilen og får sendt noen for å se på saken i løpet av dagen. Fremdeles ikke tilbake til normalen etter helgens utflukt til Egersund, så det kommer til å påvirke dagen min i dag ![]() Ha en bedre mandag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Mørkt og 5 grader ute. Får vel etterhvert komme meg på jobb. Spørsmålet er hvor langt utover kvelden jeg blir sittende og antall espresso-enheter. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Mørkt, og ca det dobbelte av gradestokken til Someone, men på den annen side mistenkelig lite trafikk på veien i morgentimene. Dyr dag kan det bli og i dag da en stykk bil ikke ville mer i går, og ble hentet av NAF, så får vi se hva regninga kommer på når verkstedet har koblet til alle ledningene sine og diagnosert! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. På tide med kontor igjen, etter 4 dager fri. Lenge siden jeg har sovet så sykt mye som jeg gjorde disse dagene, og det eneste jeg klarer tenke på nå er allikevel å sove.
Vil sove enda mer!!! Og enda mer enn det, så vil jeg se lys. Dess eldre jeg blir dess døvere er det å dra på jobb imørket og så dra hjem fra jobben i mørket. Det er bare mørkt. Blæææææææææææææææh Ha en fin en ![]()
![]() |
#6 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
God morgen fra NSB linje R20 ved Sarpsborg. På vei til Gøteborg nå først, før det blir videre til Stockholm i ettermiddag med MTR Express. Overnatting på Scandic Alvik i natt, retur til Oslo i morgen med SJ2000.
God mandag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Hjemme med sjuk størstemann,forhåpentligvis kun idag.... Synes det begynner å bli nok nå ! Blir en tur til kiropraktor idag-siste på lenge håper jeg.... Ha en god mandag folks ! ![]() Quote:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God strålende morgen fra 3-F, DY529. Sola skinner og det er kvitt på toppene under.
Dette er en behagelig tid å reise på. Nå blir det tid til møteforberedelser og øldrikking, så møte imorgen ![]() Klar for julebord begynner en også å bli. Ha en fantastisk mandag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf.
Mandag og nok å gjøre på jobb. Passer i tillegg kjempebra at noen skal "skru på" noe software, så den vil ikke være tilgjengelig sånn ca. den timen vi trenger den mest. Jadda, går nok bra. Ha en god mandag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Gruff er ikke kurert i dag - fryktelig tungt å komme seg opp, så kom meg opp, skal ha en halv ekstravakt i kveld, så da blir det jobbing 12-20 i dag, så noen timer ekstra i senga. Ikke helt frisk heller, men får ståanav og håper at det blir "likar i morra". God mandag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag morgen - det 2.12.2015 | ATC-flyradar | Flyforum | 12 | 02-12-2015 23:46 |
Ideer om destinasjoner for sommeren 2015? Hvor bør jeg reise 2015? | robertaas | Reiseforum | 69 | 15-03-2015 20:03 |
God mandag | Someone | Flyforum | 14 | 03-11-2014 22:06 |
God mandag | Chriscross | Flyforum | 19 | 22-10-2012 20:05 |
God mandag! | TUC | Flyforum | 19 | 06-12-2004 20:47 |