![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]() I længere tid var der en rubrik om et sommer møde i BLL den 29 eller 30 juli Den er nu væk....Hvorfor ???? Er dette møde nu opgivet ?? Hilsen Ole |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Kan noen bekrefte eller avkrefte dette?
Jeg har somlet med å bestille evt billetter, men vet det er mulig. Trodde Topic´en ble fjernet som "sticky" forrige uke i alt oppstusset rundt forumet, men jeg får den ikke frem ved søk heller... ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Angående BLL mødet
Nogen der har hørt eller set noget til Jens?? Jeg vil også gerne snart vide om mødet er aflyst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
Etter hva jeg hoerer ba Jens om aa bli slettet .. derfor er alle hans threadstarters borte, men hvis noen har info, saa post det her. Gjoer denne traaden sticky inntil videre ...
Jens - du er velkommen til aa kontakte meg direkte hvis du vil formidle info. Selv om det er uoverenstemmelser paa forumet er det ingen grunn til aa oedelegge en god fest! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er synd og skam, hvis han er væk fra forumet. Ham kan vi sgu ikke undvære herinde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
|
![]()
Tja ... hvis ingen har noe mer aa komme med, vil jeg 'unsticke' traaden ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SAS kabinansatte har "faglig møde" | RIBRO | Flyforum | 44 | 25-02-2015 16:20 |
BLL-FRA-MAA-FRA-BLL - write as you go. | JELSC | TripReports | 4 | 11-09-2013 05:34 |
SK: OSL-BLL, CPH-BLL og økning på AAL-CPH og AAR-CPH | Dash | Flyforum | 35 | 23-02-2013 08:28 |
Fagligt møde/forsinkelser i CPH | FlyHi | Flyforum | 63 | 13-04-2011 14:56 |
Star Alliance møde i København | TheDane | Flyforum | 2 | 20-04-2007 14:52 |