![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Ikke den mest spennende blandingen siden Lufthansa har forlatt oss, det samme har HOP! og Houston-flighten. På samme tid så har Icelandair og CSA tatt pause for sesongen!
Kommenter gjerne! 2015.11.02 ENZV ![]() Norwegian Air Shuttle - LN-NHD by Pål Leiren, on Flickr ![]() KLM CityHopper - PH-KZK by Pål Leiren, on Flickr ![]() SAS Scandinavian Airlines - LN-RPE - 'Edla Viking' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Widerøe - LN-WDL - 'Vestfold' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Norwegian Air Shuttle - LN-NHD by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2015.11.04 ENZV
![]() Royal Air Force (RAF) - ZK307 by Pål Leiren, on Flickr ![]() Royal Air Force (RAF) - ZK352 by Pål Leiren, on Flickr ![]() Royal Norwegian Air Force - 5607 - 'Idunn' by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2015.11.05 ENZV
![]() SAS Scandinavian Airlines - LN-RPF - 'Frede Viking' by Pål Leiren, on Flickr ![]() SAS Scandinavian Airlines - LN-RPF - 'Frede Viking' by Pål Leiren, on Flickr ![]() KLM Cityhopper - PH-WXD by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
2015.11.06 ENZV
![]() British Airways - G-EUPT by Pål Leiren, on Flickr ![]() SAS Scandinavian Airlines - LN-TUK - 'Inge Bårdsson' by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Takk for flotte bilder, trafikknedgang eller ikke :-)
Har Idunn blitt mørkere i fargen, eller er det lyset på bildet som gjør at flyet ser mørkere ut enn tidligere? Beste hilsen Espen |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Tror det er jeg som har vært forsiktig med å redigere Idunn for mye, men det skal og legges til at været ikke akkurat var på det beste denne dagen. Hvis du kikker nøyere, så ser du kanskje masse små dråper på bildet?!
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Flotte bilder!
![]() ![]()
![]() |
#8 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]() Quote:
![]() ![]() Espen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Kan vel for skams skyld hive på et par til. Er ikke noen "solskinnsbilder" dette heller.....
Fra i dag. ![]() British Airways - G-EUPL by Pål Leiren, on Flickr ![]() Norwegian Air Shuttle - LN-NIE - 'Asta Nielsen' by Pål Leiren, on Flickr ![]() Norwegian Air Shuttle - LN-DYU - Jørn Utzon' by Pål Leiren, on Flickr
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Noen vinterbilder fra ENZV | Yankee | Bilder & foto | 0 | 23-01-2016 10:24 |
ENZV - Misc bilder fra September 2015 | sirpjalle | Bilder & foto | 7 | 05-10-2015 18:49 |
ENZV - Misc bilder fra August 2015 | sirpjalle | Bilder & foto | 3 | 27-08-2015 14:43 |
ENZV - Misc bilder fra Juli 2015 | sirpjalle | Bilder & foto | 21 | 07-08-2015 08:23 |
Ymse bilder fra november | viking1965 | Bilder & foto | 13 | 28-11-2010 21:46 |