![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen her fra Asker. Espresso og forum, før vi lager frokost. Kona er bortreist, hvilket sikkert var taktisk lurt, da dagens store prosjekt er å demontere og rydde bort trampolinen for sesongen. Hvilket har en følgeeffekt at jeg må rydde i garasje og bod også. Fotballcup for eldstemann i ettermiddag, så får bestikke minstemann med et eller annet så han holder ut. Ja ja, barn og arabere....
I går snublet jeg over levende sjøkreps, så får se hva som havner på tallerkenen av godsaker i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra heimen. Brødboksen var tom, så da får man turen ned til Meny for å hente inn noen frokostråvarer. Deretter blir det en tur på Ekebergmarkedet for å titte på gammelt skrot. Tryggest å ta motorsykkelen opp dit så man har begrenset med lasteplass. Historisk har man endt opp med alt fra spekepølser til veteranbiler… He en finfin lørdag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Ascot. Ny dag på messe venter, men ikke noe kveldsprogram i dag og det er egentlig kjekt.
Ha en best lørdag
![]() |
#4 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Rondane, bryllup er det som står på agendaen og det blir nok en lang dag ja for oss som må jobbe. Blir storfint besøk fra ordføreren i kommunen også som skal stå for selve vielsen da. Men ordføreren får ikke noe spesialbehandling i så måte og må ta seg inn for egen maskin fra parkeringa som alle andre som ikke jobber her må. Evt sykkel da som jeg antar hun vil bruke.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Mornings fra 0778. Huevos rancheros, ferskt landbrød, mimosa og peis setter standarden for dagen. Skal prøve en liten tur i marka for å sjekke om tåen sitter på plass og så frese opp ei to kilos culotte til kvelds.. Helg ass..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Glad brunch fra den blå stuen. Det ble Jacobs på Holtet og Polet på Vinderen i stedet for Oslo maraton…så da er vel standarden for resten av dagen satt. Nyt!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Monkey Traveller
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God Lørdag fra Ørlandet, en tur på åpen dag på ØHF for og se hva luftforsvaret har og by på
Last edited by melind; 21-09-2024 at 12:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Bueños dias en Lima del Perú. Son las 5.36 cuando escribo el commentario: Ten buen dia amigos <3
![]() |
#9 |
Flyklapper
|
![]()
G’morgen fra SC. Her ble vi vekket av et jævlig lurveleven. Coyotehyl og skrik. Ikke sikker på om det var et rådyr eller et kjæledyr fra vår nye nabo bak oss på den andre siden av skogholtet som ble tatt.
Ellers blir det vel en tur til Greenwood som vanlig for å sjekke svigerbeistet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God lørdag her fra Kongsberg. Stille og rolig dag her i dag. Kone og foreldre er ute så da prøver far å få jobbet litt. Har litt jeg må få unna før neste tur til Riksen mandags morgen. Uvisst hvor lenge det oppholdet varer, men det kan bli alt fra 3 dager til en uke. Heldigvis slipper man å tanke på taxometeret her, slik DC-63 må gjøre i USA.
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra Majorstuen. Vel tilbake i hovedstaden for noen uker. Første reis som Sky Team Elite Plus. AF leverte bra, ser frem til retur med KL om noen uker. Blitt høstlig siden sist. Da må det bli fårikål i kveld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
Best loerdag fra Bainbridge, verdens beste lille øy. Litt av en uke bak meg startet med 5 timers operasjon (med roboter - kanskje er jeg nå robonerd) og avsluttet med en tur i Battlepoint Park her paa Bainbridge med den Lille Italienerinnen og de 2 firbente ! Ganske fantastisk, ja det koster, men det er der verdt og kanskje maa forsikringselskapet vente noen maaneder med aa kjoepe neste BBJ (sorry Boeing )
![]() |
#13 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Etter å ha inntatt en liten støttepromille i går kveld fikk jeg deilige 13 timers nattesøvn i natt. Det gjorde underverker. Nå en liten shoppingrunde før jeg har en date med en flaske champagne i aften!
Have it! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God Lørdag | learjet | Flyforum | 11 | 12-07-2021 11:44 |
God pinse og god lørdag | EB | Flyforum | 11 | 08-06-2019 15:40 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag (natt til lørdag) | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 10 | 27-02-2016 18:23 |
God lørdag .... | LN-MOW | Flyforum | 21 | 26-09-2010 00:37 |