![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra en disig tiggerstad.
Har måtte gjøre noe radikalt for å få tilbake nattesøvnen. Har i det siste gjetet på hvilke seter som har vært ledig over dammen med en tur jeg skal ha med BA på business class. Kan ikke huske at jeg noengang har flydd i annet enn vindussete og jeg sitter helst ikke over vingene. BA tar jo nesten en tusenlapp for setebooking hver vei for de uten status. Har sett at alle aktuelle seter har blitt tatt ett etter ett og har med stor frustrasjon sett at det de siste dagene kun har vært ledig i E og F. Da det plutselig åpnet seg noen flere seter idag måtte jeg bite i det sure eplet og betale 977,- for å slippe å sove ved siden av noen i "honeymoon suite" på vei tilbake. Prøver være rasjonell og si at selv med med dyr setereservasjon går det greit da jeg kun betalte 4200,- for billetten. Til våren burde jeg ha nok status hos BA til å få reservert sete gratis, men det spørs om jeg finner et slikt "tilbud" igjen. Ha en god en alle som vet å kontrollere sitt frustrasjonsnivå.
Disclaimer: Har ingen annen agenda her enn at jeg er en vanlig, men engansjert forbruker. Jobber ikke i bransjen og betaler selv for mine reiser. OSL-MUC-CGN-MUC-OSL OSL-DUB-OSL Last edited by robertaas; 17-10-2015 at 08:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra en kald hovedstad ( 1r5 km nordover fra sentrum) - rim på plen og råheten ligger i luften.
Sjekket DY 7002 Dreamliner fra New York til OSL - tidlig ute og har en hastighet på 1130 km - dette er hjemlengsel ![]() God helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Raddisson på Schipol. Her er det rlmelig hvitt på utsiden, men det blir neppe noe problem ettersom jeg kun skal kjøre tog i dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God mornings fra Stavanger. Det meldes om strålende vær på disse kanter. I dag skal en på øl-festival ute på prærien nermere bestemt Nærbø. Til kvelden blir det 50-årsdag. Hjemtransport er allerede bestilt til 01:00 fra 50-årslaget, greit å ta forhånds regler.
Ha en fin en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra en solfylt hovedstad. Det gjelder å sove til tåka er borte. Synes det er bra tidlig å stå opp 0910, jeg. En tur ut for å skjerpe apetitten før lammelår fra Hallingskarvet skal i ovnen. For øvrig regner jeg med å slippe å sove ved siden av noen denne helgen, uten å betale for å slippe det. God helg til alle!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God dag fra Værnes med snuten på vei til OSL å videre til CPH , for å nyte god mat og ekstra legs for å nå sølv
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
God formiddag fra Trondheim. Greit å slippe unna sånn flystyr idag, da regjeringen har satt agendaen for resten av dagen. Forhåpentligvis blir det en saftig biff til kvelds
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Kona har invitert nevøene sine på overnattingsbesøk, så det var såpass mye liv i huset at jeg benyttet sjansen til og søke ly hos Kaffegutta siden jeg uansett "måtte" til Strøm-Larsen. Sol og 0 grader her i de øvre lag av bydel Sagene. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Up in the air ✈
|
![]()
Hello from Birmingham :-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Dallas. Tidlig i seng igår, men allikevel rimelig sliten i dag. Men det er 8 timer messe som venter og så nedrigg.
Hjemover imorra. Ha en fin en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Røros | EB | Flyforum | 13 | 24-11-2018 18:21 |
God lørdag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 8 | 11-11-2017 10:11 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 07-10-2017 19:30 |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God lørdag fra Utrecht | robertaas | Flyforum | 15 | 06-06-2015 23:57 |