![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Om et par timer sitter jeg på flyet til Stockholm og to dager med møter i den svenske hovedstaden. Håper på sommer og sol i Øst. Ha en bedre onsdag - det kryper seg mot helg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgon ifrån Monaco!
Sitter på balkongen och ser solen gå upp över kusten. En märklig upplevelse när jag tänker på att det är 28 timmar kvar innan jag påbörjar färden härifrån. Termometern visar 21 grader och det ser ut att bli en fin dag som bjuder på min sista examen och massor med städning. Ha en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
g'onsdag fra Sandvika. Ser jeg litt blå himmel der borte over Hamang??? Om en times til skal vi høre litt om "rikets tilstand", og så blir det en vanlig jobbedag med masse morsomme excelark og kanskje en og annen graf!!!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Dagen ble startet så der med en fin liten forsovelse noe som innebar mer trafikk enn vanlig siden jeg da dro hjemmefra senere enn det jeg pleier. Ellers blir det en vanlig dag på jobben før det er tid for jegerprøven i kveld:devil
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Newcomer
|
![]()
5 dager igjen til jeg drar til Kina
![]() ![]() God onsdag |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Go' morgen fra Alpharetta, hvor kaffeduften liflig stiger opp fra Vanguard-kruset mitt ...
Kom hjem sent i gaar kveld etter nok en miserabel tur med Amer... US Airways .. Selv om jeg hadde noedutgang paa alle fire legs, suger de esel. Dagen skal brukes til aa hente lillegutten i SC ... og bensinprisen gikk opp 10c til mens jeg var i California ... ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 20 | 28-04-2010 16:46 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 13 | 03-03-2010 12:42 |
Glad onsdag morgen | EB | Flyforum | 37 | 31-12-2009 00:17 |
Glad onsdag morgen... | EB | Flyforum | 13 | 30-11-2005 18:01 |