![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Noen som har erfaring med Westjet, er det et ålreit selskap å reise med?
Vurderer å bruke de over dammen til Canada på GLA-YHZ-YYZ-ruta og videre til sluttdestinasjon.
![]() |
#2 |
A330
![]() Join Date: Mar 2007
|
![]()
Har vært veldig fornøyd med WestJet de gangene jeg har reist med de, og foretrakk personlig WS over AC da jeg bodde i Canada. Har dog kun reist med de et par ganger i 2011 og 2012 på YVR-OGG-YVR og YYC-ORD.
Hvis jeg skal bruke turen til Hawaii som eksempel, som er 5,5 timer, ganske tilsvarende GLA-YHZ. Servicen var som de fleste nordamerikanske selskap; gratis brus og snacks, og ellers BOB. Kurant B73H begge veier, kan ikke huske at det var spesielt trangt, sov nesten hele veien på returen til YVR som var en nattflight. Gratis Bell Live TV (dog kun dekning over Canada), fungerte bra på YYC-ORD. Ellers filmer mot betaling. Ellers var jeg veldig fornøyd med servicen fra meget hyggelige og vennlige kabinpersonale, som jevnlig dro vitser over høyttaleranlegget. (Noen kan nok finne set litt slitsomt i lengden) Som sagt, jeg var veldig fornøyd med WS de gangene jeg fløy med de, og vil heller fly med de enn AC i Canada hvis jeg fikk valget. Nå vet ikke jeg hvilket fly WS bruker på GLA, om de bruker B737 eller B767, og om de har eget serviceopplegg på transatlantiske flyvninger. Edit: fant en TR jeg laget fra YYC-ORD i 2012 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=107292 Last edited by mikro; 02-09-2015 at 23:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]() Quote:
De er mye billigere enn BA, AC, KL på reisedatoene, om vi drar så blir det nok å bruke dem. Takk for tilbakemelingen! ![]()
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Om å reise med Air Canada (spørsmål/erfaringer m.v.) | A350XWB | Reiseforum | 11 | 04-04-2019 06:25 |
Erfaringer med å reise med Turkish Airlines | Fnate | Reiseforum | 19 | 28-06-2016 19:49 |
Noen erfaringer med WY & QR med en lengre transit enn 8 timer? | A340 | Reiseforum | 19 | 04-05-2013 23:31 |
Westjet med logojet | LN-MOW | Bilder & foto | 0 | 05-02-2010 02:30 |
Erfaringer med OSL-AMS-LAX med KLM? | Chris3rn | Reiseforum | 14 | 24-02-2009 19:22 |