![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Da staar vel den siste bastion for fall ...
![]() http://biz.yahoo.com/ap/060620/southwest_seating.html?.v=3 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,362
|
![]()
Nope... Norwegian har ikke seating her til lands...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Men det er tester....og ikke innføring. På samme måte som da SAS valgte å ha seating innenlands i Norge, mens Braathens ikke gjorde det. Begge mente det var det passasjerene/kundene ville.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
Location: Ris, Oslo
Posts: 25,362
|
![]()
Har du stått i boardingkø i A-finger`n i CPH for å fly med DY til OSL - så tror jeg de fleste ønsker seg seating...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
Posts: 2,621
|
![]()
Men er det ikke når alt kommer til alt hva man er vant til. Fordelen me seating er at jeg alltid velger sete ved midtgangen når jeg flyr, det betyr at jeg ikke gidder å stille meg i kø, før de skal lukke dørene. Ellers så blir det jo litt hipp som happ, det største problemet ved boarding er jo at folk stiller seg i midtgangen og ikke slipper folk forbi. Jeg ser ikke den store fordelen for flyselskapene ved boarding, kun for passasjerrer som bryr seg om hvor de skal sitte.
Artikkel om forsjellige måter å borde på... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
Join Date: Dec 2005
Posts: 2,794
|
![]()
Det virker som alle forretningsreisende MÅ sitte foran vingen.....på den måten kommer en jo av flyet 2 min før....tid er penger
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
Location: KGRD
Posts: 58,473
|
![]()
Det er iferd med aa utvikle seg en sterk debatt om emnet ....
![]() http://blogs.usatoday.com/sky/2006/06/sw.html Maa si selv at om jeg kommer ombord i en 737 med sete 21B og ser to tjukkaser paa 21A og C, hadde jeg foretrukket aa kunne velge meg et annet sete .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,092
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ScanFlyer Silver
Join Date: Oct 2004
Posts: 628
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,649
|
![]()
Hva om man får et sete som ikke finnes??
Fikk utdelt sete 5B hos SAS en gang.. problemet var at rad 5 hadde en to-seter på venstre side, og 5B var gjort om til ca. 10 cm mellomrom mellom 5A og 5C.. Jeg og reiseølget ble flyttet til rad 11... |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
Location: Hvalstad
Posts: 67,092
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,649
|
![]() Quote:
![]() Ble forsåvidt litt trangere seter, men han som satt på 11C flyttet seg enda lenger bakover, så vi hadde midtsetet ledig mellom oss.. Og vi kom fram til Stockholm også.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dinside tester flymat | jameson82 | Småprat | 31 | 23-05-2017 01:49 |
Boeing tester fremtiden | LN-VLE | Flyforum | 0 | 19-08-2012 12:55 |
CO tester biofuel | LN-MOW | Flyforum | 0 | 08-12-2008 17:08 |
OT: Dagbladet tester Lidl | CK | Flyforum | 26 | 17-10-2004 17:19 |