![]() |
|
![]() |
#1 |
Powder hound
![]() Join Date: Dec 2011
|
![]()
Egentlig fredag, men jeg vet ikke hva det er. #denfølelsen Snodig lounge, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive den
![]() Flott tur med A346'n til LH, med grei mat for en gangs skyld (i Y). Nå venter AV141 til Lima om 2 timer. Rart at det står go to gate på alle flights for de neste 4 timene... Huh ![]() Ha en fortreffelig lørdag - ser at United vant mens vi fløy og satser på det samme med Viking! Tjohei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Tjobing fra Taipei. Etc
Ny dag på messe venter og livsoptimismen er høyere enn i går. Det var bare litt overgang å gå fra et liv i "The Shire" til Taipei. Etter å ha funnet en carving station på hotellet med honningmarinert purke ble alt bedre. Kjøtt altså... Åååååh. Jeg bare spiste og spiste. Null tilbehør. Bare purke Ha en fin dag
![]() |
#3 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ahhh ... Ingenting som en tur på meksikansk restaurant for å få fart på tarmtottene. Tronens Konge!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Finn Erik Edvardsen
|
![]()
God noe fra Ganges Style - skikkelig action nede i Bever Havnen, med heavy Delay paa Kenmore sin avgang til Lake Union Seattle - utsatt fra 13:15 til 17:45 pga Thundershowers i Seattle - saa 6 Bevere paa engang - perfekt med middag paa Burger Bar 537 med bord ute akkurat 9 meter fra naermeste DHC - 2 Beaver (Cessna, Kjos og andre LCC Loefte Apparater get lost!!!) - fly er ikke fly foer det har stjernemotor 32 sylindre (blankpusset) og selskapet gir deg Beaver Miles !!!!
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag fra Kristiansand
Oppdaget en gigantisk bookingblunder i natt, heldigvis fikk jeg fikset det med litt kreativ justering av resten av turen. Det pøsregner ute og verre skal det visstnok bli. Blir nok innedag idag ![]() Ha en fin lørdag folkens |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God lørdag fra Oslo nord og med sommervær for en gangs skyld, I dag blir en flott fotodag - hvor får se senere.
Ha en flott lørdag enten du er hjemme eller kanskje på jobb. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra Ola Narr. Det er noe naturstridig med å komme hjem fra reise fredag kveld. Sitter her med null følelse for dag og tid. Det normale er jo å dra rett på jobb når man kommer hjem fra Gardermoen.
Ha en god en de som har bedre styr på hvilken ukedag det er.
![]() |
#8 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Tjøme. Frokosten er fortært så får vel hvile meg litt mer. Innflyttningsfest hos noen venner i kveld, men vurderer sterkt bare kjøpe noe øl uten futt så jeg kan kjøre. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Go lørdag fra barteby. 22,4 grader i skrivende stund....er absolutt godkjent. Går mot årets varmeste dag
![]() ![]() ![]() Ha en strålende lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Powder hound
|
![]() Quote:
Og vips i Lima, Peru. Reist i totalt 27 timer nå. Greit fornøyd, og glad AirBNB verten fikset både sjåfør og var våken når vi kom nå 0245 ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God lørdag fra cathay sin The arrival. Akkurat sluppet inn i hong kong og tatt en dusj etter 8t i et halvgreit business-sete. Nå venter en bolle nudler før det bærer inn til byen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God lørdag fra SK907 på vei til EWR.
På vei til LAX |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Cubo, Varna. Har i dag slått meg på Fever-Tree toinic og har en del gin deri. De er mer gjerrig på is enn på sprit, så får vel ta de tunge fem meterne for å hente mer i baren. God lørdag til alle som får nok is i drinken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Stikkord for i dag er "Silkematt 07", så det betyr nok at jeg har nok å gjøre i dag
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Silkematt får bli en annen gang..
.... her var det avskjed med de hyggelige folka på Cubo. Det er ikke slik at bulgarere er overstrømmende hyggeligge og driver med overflatisk prat, men det er kanksje nettopp fraværet av det "turistvennlige" som gjør det ekstra givende, når man får en skikkelig avskjed.. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag (natt til lørdag) fra TV stolen | Norge Rundt På 14 Dager | Flyforum | 21 | 06-08-2016 20:07 |
God morgen fra TG First lounge BKK | SQ 777 | Flyforum | 17 | 09-02-2016 19:35 |
God morgen fra Emirates First lounge | fluxie | Flyforum | 17 | 04-09-2014 14:12 |
God søndag fra SQ lounge MNL | SQ 777 | Flyforum | 15 | 27-10-2013 18:58 |
God morgen fra EK first class lounge. | SudCaravelle | Flyforum | 14 | 11-11-2012 17:32 |