![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Er det noen av dere som vet hvor MyTravel og tilsvarende selskaper får tak i de crappy hodesettene de selger ombord, sånn rent konkret? Jeg har en kunde som trenger en haug av dem, men aner ikke hvor man skal få tak i.
(Nei, jeg har ikke planer om å selge sånt, men vil gjerne hjelpe kunden med å få kontakt med en eller annen leverandør. ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Er det ikke sennheiser de bruker? Og det er jo egentlig et ganske bra merke!
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() Men seriøst, jeg klarer ikke helt å se for meg at Sennheiser spytter ut sånt crap som de settene er. De er knapt nok brukandes til det bruk&kast greiene de er ment for...
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm. Jeg har et sett liggende fra forrige tur, men fabrikanten ønsker visst å være anonym. De eneste bokstavene jeg fant, var L og R, og de var plassert på hver høyttaler ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Antar at man også her, som i f.eks. dagligvarebransjen, har såkalte private labels produsert av en i utgangspunktet kvalitetsleverandør.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Takk for gode svar allesammen!
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Four Seasons med charterfly | Someone | Reiseforum | 12 | 24-04-2019 11:03 |
Hodetelefoner på charterfly - nødvendig? | OSL-MRU | Flyteknisk forum | 22 | 06-11-2013 21:10 |
Forhåndsbestill sete på charterfly | FlightDeck | Reiseforum | 5 | 20-12-2010 20:47 |
Charterfly til Grønland. | Twin Otter | Register- og ATC-Forum | 5 | 14-08-2010 16:38 |
Havskildpadde med charterfly (DM) | Guest | Flyforum | 0 | 22-09-2004 13:46 |