![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
I følge tittelen på denne så skal et ukjent flyselskap opprette en base på TRD: https://envaspotter.wordpress.com/20...se-pa-vaernes/
Dessverre er artikkel låst så det er for øyeblikket alt jeg vet. Er det noen som vet hvilket flyselskap dette kan være? Enda et spørsmål, hva må man gjøre for å få til å poste ting i Flyforum og Småprat? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]() Quote:
Ser nå at Avinor har svart... Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Ryanair?
*filler* |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bare en tanke som slo meg:
Quote:
Men det blir bare gjetning fra min side. Hvis ikke det er BMI Regional som er i gang med noe ala det opplegget de har hatt i Sverige? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/l...ss/a/10138490/
De sa dette i fjor vår: Ryanair er i samtaler med en større norsk flyplass som lavprisselskapet ikke flyr til i dag. Men det er ikke snakk om Gardermoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det kan ikke være andre enn Ryanair. Med å basere flyet på TRD vil de også lett kunne possisjonere seg for innenriks allerede för det åpnes for större kapasitet på OSL. 3-4 rotasjoner til OSL suppelert med klassiske FR destinasjoner ville nok funket som bare det!
Det mest økonomisk attraktive marketet å betjene i Skandinavia er de tunge innenriksrutene i Norge som TRD-OSL. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ukjent flyselskap, VPxxx | Trdfly | Register- og ATC-Forum | 4 | 28-05-2014 21:22 |
Ukjent Flyselskap på ENZV | oddi | Register- og ATC-Forum | 3 | 31-05-2009 01:31 |
Ukjent flyselskap på BOO i dag | LN-AØR | Register- og ATC-Forum | 0 | 10-12-2008 18:38 |
Ukjent flyselskap, trenger hjelp | Trety | Flyforum | 4 | 15-07-2005 11:19 |