![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Denne delen av Oslo kan melde om -8. Thomas Toget på TVen for sånn ca 1000. gang eller noe sånt. På tide og komme i gang med skisesongen, men må bare ble enig med meg selv hvor jeg skal gå ut fra. Selv med grusskia er det jo greit og ha litt skikkelige spor. Men middagsbesøk av en kamerat i kveld så da må jeg bare på Strøm-Larsen, men får ta med arvingen så det blir en grunn til og ta en vaffel også. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flysitter
|
![]()
Fortsatt fredag ifra SFO. Kom ifra LAX i efta med Southwest som overrasket med bra service til ett LCC å være. Ble små dramatisk på terminal 1 LAX da folk plutselig begynte å løpe innover terminalen mens tsa folkene ropte move back quickly... alle var samlet innerst i terminalen men ingen info var å få, ryktene gikk alt på at noen hadde viftet med en pistol,noen hadde viftet med ett pass noen trudde var en pistol eller noen hadde glemt igjen håndbagasjen på do. Ifølge lokal presse så var det innringt en bombetrussel. Sikkert en som var redd han ikke rakk flyet igjen. Vel ha en fin en folkens.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Herlig morgen fra Hilton Belfast!
Tidlig våken av en eller annen grunn. Det skyldes ihvertfall ikke servicen i loungen igår kveld som var overstrømmende. Plan? Lunch! ![]() Ha en elevert lørdag!
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Kald morgen fra Trondheim
-14 her, men inne er det godt og varmt. Blir en tur til Stjørdal idag,med innlagt bassengdag og middag til opphavet. Mor er hjemme med skolearbeid. Ha en klorfylt lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen herfra. Mye pudder utenfor døra i dag, og det kommer fremdeles ned litt. Satser på ski på TVen i dag siden det ble en fysisk tur i går ettermiddag.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo! Kulde ute, kulde inne, snø ute og snø på TV. Det er den fæle kalde tida. Det er kaldt i sjøen også, som gir god sjømat - så man får ta seg en tur i fiskedisken. Ellers ikkeså mange andre planer i dag. Satser på en hvit lørdag i glasset også, for å holde stilen. Ha en fin-fin lørdag, med eller uten mye kulde og hvite ting!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God lørdag fra Stavanger. Har hatt en litt slakk start på dagen. Nå har en forflyttet seg opp i leiligheten til avkommet. Men kom jaggu ikke igang med noe her heller. Det ble lunsj og kaffe i stedet. Ellers har meteorologen truet med snø til kvelden, det blir nok barna fornøyd med.
Ha en gin fin lørdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Mmm .. jobb, kaffe og fotball er dagens nøkkelord. Har noen friske netter i vente og muligens noen snøfnugg, så da får man sikre vannslanger og slikt ute også ..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra LINQ, Las Vegas. Siste dagen på messe venter, og det pleier være en drit kjedelig dag.
Jeg har spist opp kaka, og drukket kaffien jeg var nede og kjøpte i stad. Så da er det vel bare å skvise seg ut av senga straks. Ha en fin dag.
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||