![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Dagen har startet med en Nespresso og mokkabønner...må lade opp til en ettermiddag på/i Lillestrøm. Men først skal det bli en treningsøkt som alle andre lørdager. Ha en topp lørdag du også.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Her er kaffen i kroppen og straks settes kursen mot OSL. Først til CPH hvor vi antagelig rekker en tur inn til sentrum før to propeller haler oss til Hamburg i ettermiddag. Ha en fin dag og kos dere i Deltabyen dere som skal dit.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Sheraton CDG!
Klarte å svi av 110 euro i restauranten igår. Helt ok til flyplass-hotell å være, men en og annen fransk kokk ville nok protestert. Sneglene var ikke så verst... Trump går amok og selv er jeg på vei til Beirut. For et liv... Får få i seg en Underberg og komme igang med dagen ![]() Fresch helg ønskes! ![]()
Jeg har ikke vært overalt, og det ser ut til å kunne ta litt tid Last edited by Bergern; 16-02-2019 at 06:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Hvalstad. Espresso i koppen og arvingen er plassert foran TVen for lengst. Ikke noe Lillestrøm på meg, derimot må vi en en barnebursdag etterpå. Så ikke mulig det trengs en GT i kveld. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
«God morgen» kan det neppe kalles når man sitter i bilen utenfor IKEA og venter på at de skal åpne dørene... Dag 6 i prosjekt Flytting er i gang. Håper det blir en nogenlunde effektiv helg, slik at man snart kan begynne å gjenoppta normale aktiviteter som øldrikking, restaurantbesøk og sport på TV. Ha en bedre lørdag
![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ingen Lillestrøm her heller, det blir litt langt midt i jobbhelgen.
Vått og mildt ute. Tørt og .. ja .. inne. Nå blir det en tur til Biscuit Barn forbå hente frokost. ‘Perrnille, hvorr err brrillene mine?’ |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Mine inntrykk fra den våte lørdagen (7.juli) | GF1 | Bilder & foto | 6 | 10-07-2012 22:13 |
Bilder fra lørdagen på OSL | Fellowship | Bilder & foto | 42 | 04-07-2011 09:49 |
Airbus 340 fra lørdagen på Gardermoen | TobyAllan | Bilder & foto | 23 | 14-04-2011 14:40 |
Kjevik litt sånn ovenfra og ned på lørdagen | LN-GBM | Bilder & foto | 2 | 28-08-2010 21:07 |
Beste Businesslounge ? | Farmer | Flyforum | 11 | 12-12-2005 18:26 |