![]() |
|
![]() |
#1 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Det er ikke her jeg har lyst å være, men måtte en tur på jobb i dag pga problemer forrige uke. Håper på å bli ferdig tidligst mulig. Akkurat nå skinner solen, men det er ikke varmt, stripa borti høgget melder om 9 grader. For håpe været holder seg til jeg skal hjem igjen, men temperaturen kan godt stige noen grader. T-12 ![]() Ha en bedre søndag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra hovedstaden. Eggene ligger i pannen og godgjør seg, så snart er det frokost. En løpetur med en kamerat etterpå, ellers få planer annet enn og slenge noe kjøtt på grillen i kveld. Ha en fin dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Go søndag fra Bangkok. Ok nå må jeg vel ut å se meg litt om. Har jo bare prokastinert hittil. Jetlag gjelder litt fortsatt. Men jeg har greit med tid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God Søndag fra Snake Island, Lagos Nigeria
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Florø! Frokosten er akkurat inntatt og etterhvert settes kursen til flyplassen hvor Widerøe skal ta oss tilbake til OSL. Fint opphold! Godvær i går og litt sol og regn i dag. En fin dag ønskes alle forumister rundt omkring! ☺
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - dagen går til sortering av 100vis bilder fra en tur til AMS på fredag - 4 timer på Terrassen blir det bilder av.
Ha en flott søndag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
>>>>><<<<<
|
![]()
Morgen fra Bodø... Urk!
Merker at man ikke burde ha vært på nachs etter bryllup i går. Ofret meg som sjåfør, så rørte ikke en dråpe alkohyler, men det ble forferdelig sent/tidlig! Vel vel, får vel sove når jeg blir gammel... ![]() Bodø melder visstnok om skyer med spredte solbyger og fare for regn (tror jeg det var). Skal holde meg innendørs det meste av tiden, bortsett fra en tur på lokalet for å hente gitaren min og litt stæsj til den. ![]() ![]() Ha en fjong en!
![]() |
#8 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Morn frå Trondheim. Faktisk brukandes veir idag. Og vi set inne enno... Å legge seg klokka to og stå opp med ungar skjer heldigvis ikkje kvar helg. Roxette-konsert i går. Ganske bra, men det blir nok ikkje så mange fleire for dei, tippar eg.
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
g'morgen.... Våknet altfor tidlig og nå sitter jeg og bikkjene og drikker kaffe og hører på Steven Wilson. Snart i gang med arbeidsdagen, før to fridager vinker i det fjerne.
Rundt 20 grader nå - ca 14 til forventes. Godt man har fått fikset airconditionen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag. OLCI completed, og klar for tur i morgen. Fram og tilbake er like langt, var det visst noen som sa.
Bør kanskje pakke litt i løpet av ettermiddagen. Og prøve å justere døgnrytmen til å rekke bussen 07:42 i morgen. God søndag ønskes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SØNDAG | KnutW | Flyforum | 20 | 06-05-2018 20:27 |
Søndag søndag! | fluxie | Flyforum | 14 | 07-05-2017 17:06 |
Go søndag | Hpkris | Flyforum | 17 | 28-10-2012 21:26 |
Go' søndag! | Bizflyer | Flyforum | 7 | 14-01-2008 00:28 |