![]() |
|
![]() |
#1 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]()
Noen som har en fornuftig forklaring på at LH474 fra MUC, som har ankommet Montreal området ca 2 timer før schedule , blir sendt ut på en 2 times holding i 25000 fot ? Den har snart flydd tilbake til Atlanteren . Kan vel ikke være overvekt som gjør at de ikke kan lande umiddelbart ??
![]()
__________________
Upcomming flights:? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Scanflyer Green and white
![]() Join Date: Aug 2005
Location: Ottestad/
Posts: 2,034
|
![]()
Et " ordentlig " Flightradar spøkelse den der. Nå dukket flyet opp på ordinær plass og i FL360 .
__________________
Upcomming flights:? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
Location: Til høyre for OSL
Posts: 13,650
|
![]()
Tydeligvis noe hikke hos Flightradar24.
Fant den på FR 24 på veg østover langs den blå streken, mellom 14.000 og 16.000 fot, før den "hoppet" til andre enden av den lilla streken. Nå ligger den på FL390, på veg mot YUL, og ligger an til å lande om litt under timen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|