![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Her er vi for lengst i gang med fantestrekene. Foreløpig litt skyet i hovedstaden, men bedre vær er ventet. Besøk i arvingens kommende barnehage står på programmet. Med andre ord, vi skal ikke langt av sted. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Foreløpig strålende vær i Mosjøen .. nattens uvær ser ikke ut til å ha vært så ille som spådd, jeg er ihvertfall tørr på beina her i 2. etasje..
Glade nyheter fra heimen i natt hvor aircontitionenheten har tatt kvelden. Reperatøren ga oss valget mellom en totusendollars reperasjon eller ny enhet til 3-4.000 ... egentlig et lett valg, men sure penger. Blir ikke erstattet før over helgen så det blir noen dager i 35 grader uten aircondition .... Vurderer å bli i Norge noen dager ekstra .. ![]() Siste arbeidsdag her i Mosjøen .. i kveld blir det overnatting på Værnes da det ikke finnes hotellrom i Oslo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God overskyet vær fra nord i Oslo - det er nesten sommer tross 12 grader i luften denne morgen - må bare nyte kaffen før maset begynner klokken 8 på kontoret.
Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
SAS Customer
![]() Join Date: Dec 2010
|
![]()
Morn fra et grått "Schødarn" også, har hørt rykter om at de nå snatr vurderer å begynne med vannfly på TRD, forholdene ligger godt til rette. Men greit å sitte på kontoret da kanskje, og telle regndråper? Et ønske om en flott dag sendes herved ut i forumet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra SVG, SK4008 står klar til å ta denne småfeite kroppen til OSL. 11A er reservert og det ser ut som softblock har slått inn på 11B også. så da blir det igrunn ganske behagelig tur.
Ha en fin dag alle sammen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet, regn og vindfullt er stikkordene her på kysten av Sør-Trøndelag denne morgenen. Ikke de store planene denne dagen, men moder'n kommer på middag i ettermiddag siden lillesøster og resten av 7-9 klasse skal på fjelltur fra i dag til i morgen i dette været, er ikke nevneverdig misunnelig nei. ![]() Ha en strålende dag rundt om i verden!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Fint trøtt idag, passer jo bra da man har en eksamen om 50 min. Tror riktignok ikke den blir spesielt krevende og man har allerede sikret seg en solid slump poeng fra innleveringene
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Her ventes det på at rørleggeren skal bli ferdig så vasken på badet kan brukes. Deretter må det vel bli litt indretjeneste før kveldsvakten hjemmefra. Sommerfest på Ekebergsletta i morgen - forrige gang det var fest der, gikk det vel bare tre-fire måneder til jeg var uten jobb. Satser på at det ikke skjer igjen. Ha en fin-fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra CDG.
Har 10 timers ventetid til neste fly, så jeg betalte meg inn på AF lounge. Jeg har observert 8 flasker Champagne i buffeten, så jeg regner med at tiden flyr avgårde. Er for trett til noe bytur så 45 euro i for tilgang var en fin investering. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Acela Express. På vei ned til Wilmington.
Rimelig fullt av konsern-typer her... Tadaaaa
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Våt onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 6 | 02-09-2015 11:10 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 19-08-2015 20:26 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 31-05-2015 17:02 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 13-05-2015 19:22 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 7 | 08-04-2015 16:13 |