![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Fra City Car Geilenkirchen (Taxi) på vei til Dusseldorf Airport med ''Oesch's die Dritten'' i øreproppene, ønsker jeg god søndag morgen.
For de som ikke har fulgt med så vil jeg oppfordre alle sammen til å støtte TV-aksjonen 2015 som vil komme på døren din i dag. For de av dere som ikke får besøk, eller er i utlandet vil jeg oppfordre til og ringe 820 44 110, eller gå inn på http://www.blimed.no https://www.youtube.com/watch?v=HPHj...JFNtszxf7Aeaf1
Last edited by Trdfly; 18-10-2015 at 20:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Foreløpig på feil side av 6-tallet for og kunne kalles god. Men det var min tur i dag og Nespressomaskinen er grei og ha i sånne stunder. Får middagsbesøk senere, så tenke gå for en søndagsmiddagklassiker: stek
Ha en fin dag Last edited by Someone; 18-10-2015 at 05:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Lufthansas Lounge i Athen. Liten men koselig lounge. Bedre mat og koseligere enn Aegean som ligger ved siden av. Jeg er normalt ikke alt for begeistret for slike innsamlingsaksjoner, de prøver å spille på at vi bør ha så dårlig samvittighet vi som har det så godt. Det er ikke mitt valg å bli født i Norge, så derfor har jeg ikke dårlig samvittighet. Når det er sagt, så mener jeg at årets mottaker av TV-Aksjonen er kjempebra, så i år kommer jeg til å gi godt.
Ha en flott dag alle, med og uten Teakhagemøbler fra regnskogtre. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Mit Jodeln? Du kan jo veksle med litt fra übersinger Heino.
God søndag morgen fra en pastellfarget tiggerstad. Har ingen andre planer på reisefronten idag enn å få inn en ny ESTA etter at den forrige er oppbrukt. Ha en god en alle med papirene i orden.
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God søndagsmorgen fra Oslo nord. Ingen flybevegelser i mine tanker i dag, men førstkommende lørdag til PMI med SAS på PLUSS
![]() ![]() Ha en flott dag hjemme. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() En god del skyer men også litt blått på himmelen, men også kjølig, så må nok snart vurdere å få nye sko på bilen. UN888 og SQ61 suste nylig forbi på vei til VKO og DME. På TVen ruller nyhetsfrokosten, og den fysiske frokosten er nok snart i emning den også. Ingen store planer i dag, men TV-aksjonen skal som hvert år ellers få noen kroner...utrolig nok har jeg fortsatt cash igjen i huset etter å blitt loppet før noen dro på Oslo-tur, så de går til regnskogen. ![]() Ha en fortreffelig søndag forumister, med eller uten regnskogtrær og gullfest!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra 11E på Lufthansa til ATL. Til orientering, 40 minutter connection til Z er tiiiiight .. Men det vet dere nok. Dørene lukkes!!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Upgrade me....
|
![]() Quote:
Får håpe du slipper å sitte ved siden av den duden der da. Han ser jo ut som han har løpt fra sentrum til flyplassen. Svett i baken og hele ryggen.... Lukter jo sikkert "kjempesprekk".... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() God morgen fra Dallas. Skikkelig uthvilt i dag. Det er egentlig litt dumt, for kl 15:55 lokal tid skal snuta rettes hjemover med AA50. Blir første gang i 773ER baljene til AA. 4K i minikabinen er reservert. Hadde jeg vært sykt trøtt ville jeg lett sovnet. Nå er jeg ikke sykt trøtt. Grompf. Ja, ja... ha en fin dag da
![]() |
![]() |
#10 | |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 8 | 24-06-2018 19:54 |
God søndag fra Molde | robertaas | Flyforum | 32 | 17-06-2018 22:18 |
God søndag fra Oslo | Hypern | Flyforum | 13 | 16-08-2015 22:02 |
God søndag fra Røros | robertaas | Flyforum | 7 | 21-06-2015 19:18 |