![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. En time senere oppstandelse enn vanlig, håper det kan bli standarden fremover da de ikke er så høy og stå opp nå klokken viser 05. Sol her i morgentimene. Får vel ta oss en tur ut i løpet av dagen og la bølla få treffe andre små bøller. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Grumf fra Sola!
Her sitter man og oller og ballerer med ting som ikke vil. Eller rettere sagt ting unge lovende Sirpjalle kommer til å lære seg i løpet av dagen! Ellers er det intet annet å melde fra om at det er 10 grader, lett regn i lufta og fremdeles Jet-A1 fuel in the morning! Hmmm it smells good! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra solrike Gamle Oslo. Ser at vinduene skriker etter en vask, men det blir ikke i dag. Travel jobbøkt i går ifm revidert budsjett, håper på en litt roligere ettermiddag og kveld - slik at jeg får pakket litt innimellom. Ny printer levert på døra i går, Expert med tilbud om levering innen to timer på døra til 99 kr er ganske bra. Nuvel, det var reklamen, ha en fin onsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Superflyer
|
![]()
Mårnings fra Norges moralske hovedstad
![]() Grålig ute og ikke mere enn 7 grader, fint motorsykkelvær ![]() ![]() Henting av kidsa i barnehage, og deretter ut på Fosen for å hjelpe svogers på hytta. Ha en ordentlig onsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjorden.
![]() Her er det skyet og litt regn med 8-9 plussgrader som styrer showet. I går gikk en på en real smell som RBK-supporter med tap for 3050! Tips til RBK før neste kamp: Husk at kampen varer i 90 og ikke 25 minutter. ![]() ![]() Ha en topp dag forumister! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra sydligere enn scandinavia - nemlig Alcudia på Mallorca og her var det 20 grader og blå himmel som hjemme i Oslo nord.
Ha en vakker dag i sola- det fortjener dere hjemme ![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra London - greit å vite at jeg ikke fikk like hastverk som jeg trodde da jeg så de hadde splittet i grupper på Heathrow med Star MegaDO. Dessverre funket ikke den ene voucheren til toget som skal ta meg tilbake igjen så da får man se om man kan klage til noen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Munchen, og helt fenomenale Sofitel Munchen Bayerpost.
Dette teite hotellet ved jernbanestasjonen i en semidodgy del av byen er bare helt i verdensklasse. Det er nesten irriterende. Spiste noe av den beste hotellmiddagen ever i lobbyrestauranten igår. Faktisk noe av den bedre maten ever. Så har de en fenomenal bar og utrolig bra service og rom. Det er et av de bedre hotellene jeg frekventerer. Desverre er prisene i verdensklasse også. Lett EUR300 om natten og EUR100 for en enkel middag. Så det blir med en dag her, før koffertene nå skal trilles ned til Best Western hotel Atrium - GROMPF - der jeg skal bo resten av uken. Nå skal det nemlig settes opp messe! Ha en fin dag
![]() |
#9 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God onsdag fra gate 41 på AMS. Hjem og pakke ut sekken og pakke en ny bag, før man skal innom her igjen imorgen formiddag.
Litt solbrent i nakken og ansiktet men ellers ganske fornøyd :-) Ha en fornøyelig ettermiddag folkens!
Mine bilder på Flickr Mine bilder på Jetphotos Mine bilder på Air Team Images Min Youtubekanal Instagram: @rjaviation Last edited by RJon; 13-05-2015 at 15:09. Reason: Trykkleif |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God aften fra innenriksloungen på Gardermoen, sjeldent jeg har sett den så full. Mange som ikke får sitteplass. Heldigvis serveres det pølser med lomper!
w |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Puuuh ..... Travel morgen, men nå sitter jeg trygt i kontorstolen. Måtte innom både tannlege og vetrinær på morrakvisten, og ettersom de ligger i hver sin ende av county'et. ble det litt stress. Men nå er kaffekoppen fylt og vpn'en går på høygir.
Sol og fint - kun seks dager til jeg sitter i 5A i en (rettere sagt to) Delta 757. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God onsdag fra gullstua på OSL. Etter en veldig kort og enda mer intens jobbuke er det endelig lang lang langhelg. og jeg har i teorien ingen jobbaktiviteter jeg skal følge opp før neste uke. Helt fri altså, men det er vel bare til man blir informert om en aller annen krise.
Ha en god en alle som skal bruke langhelgen til nye eventyr.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Våt onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 6 | 02-09-2015 11:10 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 19-08-2015 20:26 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 9 | 10-06-2015 21:48 |
God søndag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 8 | 31-05-2015 17:02 |
God onsdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 7 | 08-04-2015 16:13 |