![]() |
|
![]() |
#1 |
Superflyer
|
![]()
Lettere kjølig morgen her i barteby, må dessverre la motorsykkelen stå i garasjen. Sitter og vurderer en booking til TXL....me får sjå
![]() Ha ein strålande morgen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Sandaker. Betraktelig kjøligere i dag, men ikke noe antydning til snø som avisene nevnte, uten om jeg vet det var definert til Oslo eller mer Sør-Norge generelt. Vel, til lunch blir det en tur ut til Bærumsbygdene for og trefe en kamerat før det et sameiemøte i kveld. Normalt har det vært få møteplagere her, så håper ingen nye har flyttet inn siden sist. Hjemme alene i kveld, hvilket betyr jeg skal få kommet meg litt videre på S3 House of Cards så snart arvingen sover. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God morgen fra BGO.Kort dagstur til bartebyen i dag. Som vanlig sto fast track køen ned på gulvet, så jeg tok, som vanlig, den vanlige køen, og var gjennom på et par minutter. I samme kø sto en gjeng slagne Strømmen spillere, noe som vel tyder på gårsdagens kamp ikke var helt svart.
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Flott also - nesten minus ute og grått som grått - men ingen sur nordavind i dag. Skal sjekke siste tilbud fra SAS som kom på mail i natt - BILLIGE BILLETER i perioden selges fra 13.4 til 21.4 - hele 1 million billetter på billigsalg
![]() HA en vakker dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen Snillfjord!
![]() Her er det skyet opphold men jammen noen blå flekker i skylaget og temperaturen ligger på rett side..altså plussgrader. Ble en sen kveld i går med siste montering av dusjkabinett, men ganske greit å bli kvitt badekaret etter 13 år da. ![]() ![]() Ha en topp dag forumister!! ![]() ![]() Last edited by ForeverSAS; 14-04-2015 at 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Forus,
Ikke mye som vitner om vår her over i sørvest heller idag. 4 varme på morgenkvisten er vintertemperatur her hos oss til vanlig. Travel dag idag med planlegging av vårens aktiviter før sommeren setter inn. Det blir som vanlig en jobbrundtur i slutten av uken til City via LHR. Ha en fin dag folkens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra et regntungt vestland. Rolig dag på jobb, dags for å rydde unna de 830 mailene i inboxen. Merker at jeg godt kunne sovet noen timer ekstra. Menmen, sove kan man gjøre når man blir pensjonist!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Absolutt hvitt og vått ute så prøver å samle motivasjon til å komme meg ut og på lesesalen. Tror jeg må prøve litt lenger...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Good day, som dem sier i utlandet. Her skal det forberedes diverse ting i dag. Ikke reiser, men møter og kurs og annet jobbrelatert.
Her litt vest for tigerstaden er det tiddeli-bom nå, og har vært det en periode.
![]() |
#10 |
>>>>><<<<<
|
![]()
God formiddag fra et solfylt Bodø! Frokost/lunsj inntatt for ca en halvannen time siden, så nå har AeroPress gjort jobben sin og mekket en meget god kopp med kaffe! Skal nordover til kystvaktbyen Sortland i kveld, så pakking av bag og klargjøring av uniform står på planen snart, i tillegg til kjøring av søppel til miljøstasjonen. Fant forresten noen gamle flybilletter fra '01 i en eske her, skal legge ut bilde av itinerary og poarding pass etter hvert. Var i alle fall stor gjensynsglede hos undertegnede! De blir ikke med på lasset til miljøstasjonen...!
Ha en flott dag! ![]()
![]() |
#11 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen !! Fiiin temperatur her i vestsørøst, men temmelig vått. Blir litt uryddig arbeidsuke, men i dag skal det ihvertfall jobbes. Mye styr med guttungen som skal avslutte High School og samtidig spille i skoleteateret (Spamalot), men det går seg vel til. Kun fire uker til det hele er over. Så kommer college ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]() Quote:
![]() Behagelig dag på jobben (bank i bordet!) - driver å titter på en tur til Møre litt over midten av juni. Det ser ut til å være rimeligere å reise tilbake til Oslo via Gdansk enn direkte, så da prøver jeg kanksje to overnattinger der - har bare hatt et vinterbesøk der, og tenkte at det nok ville være svært fint der når man kan ta ![]() Ha en fin-fin tirsdag, med eller uten snø! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Morgen fra Isla Vista. I skrivende stund rapporteres det om 18 grader og sol, med lovnader om godt og vel 22 i ettermiddag. Avlyste forelesninger gjør at man har fri frem til klokken seks i kveld, noe som absolutt er i orden, etterslepet tatt i betraktning. Ellers kryr det av små pollenjævler i luften, så jeg må nok supplere medisinskapet med noen dugelige antihistaminer i løpet av dagen.
Med ønske om en god tirsdag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 22 | 24-08-2016 16:43 |
God mandag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 14 | 16-11-2015 14:57 |
God Onsdag fra Trondheim | LN-FHU | Flyforum | 6 | 12-08-2015 18:57 |