Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 14-04-2015, 06:45   #1
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Default God tirsdag fra Trondheim

Lettere kjølig morgen her i barteby, må dessverre la motorsykkelen stå i garasjen. Sitter og vurderer en booking til TXL....me får sjå
Ha ein strålande morgen

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 06:59   #2
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God tirsdag fra Trondheim

God morgen fra Sandaker. Betraktelig kjøligere i dag, men ikke noe antydning til snø som avisene nevnte, uten om jeg vet det var definert til Oslo eller mer Sør-Norge generelt. Vel, til lunch blir det en tur ut til Bærumsbygdene for og trefe en kamerat før det et sameiemøte i kveld. Normalt har det vært få møteplagere her, så håper ingen nye har flyttet inn siden sist. Hjemme alene i kveld, hvilket betyr jeg skal få kommet meg litt videre på S3 House of Cards så snart arvingen sover. Ha en fin dag
Old 14-04-2015, 07:10   #3
Hickok
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: God tirsdag fra Trondheim

God morgen fra BGO.Kort dagstur til bartebyen i dag. Som vanlig sto fast track køen ned på gulvet, så jeg tok, som vanlig, den vanlige køen, og var gjennom på et par minutter. I samme kø sto en gjeng slagne Strømmen spillere, noe som vel tyder på gårsdagens kamp ikke var helt svart.

Hickok is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 07:23   #4
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

Flott also - nesten minus ute og grått som grått - men ingen sur nordavind i dag. Skal sjekke siste tilbud fra SAS som kom på mail i natt - BILLIGE BILLETER i perioden selges fra 13.4 til 21.4 - hele 1 million billetter på billigsalg Vi for se - jeg skal bestille det jeg trenger.

HA en vakker dag.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 08:28   #5
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen Snillfjord!

Her er det skyet opphold men jammen noen blå flekker i skylaget og temperaturen ligger på rett side..altså plussgrader. Ble en sen kveld i går med siste montering av dusjkabinett, men ganske greit å bli kvitt badekaret etter 13 år da. EK203 og EY103 har begge passert og nå venter man på EK231 som er ca 2,5 time forsinket ut fra DXB mot IAD. Kanskje lover det godt for en dose med EK og EY utpå dagen også.

Ha en topp dag forumister!!

Last edited by ForeverSAS; 14-04-2015 at 08:35.
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 09:31   #6
OJB
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Forus,
Ikke mye som vitner om vår her over i sørvest heller idag.
4 varme på morgenkvisten er vintertemperatur her hos oss til vanlig.
Travel dag idag med planlegging av vårens aktiviter før sommeren setter inn.
Det blir som vanlig en jobbrundtur i slutten av uken til City via LHR.
Ha en fin dag folkens.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 09:39   #7
ErlA
ScanFlyer Gold

God Morgen fra et regntungt vestland. Rolig dag på jobb, dags for å rydde unna de 830 mailene i inboxen. Merker at jeg godt kunne sovet noen timer ekstra. Menmen, sove kan man gjøre når man blir pensjonist!
ErlA is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 10:01   #8
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra studentbyen. Absolutt hvitt og vått ute så prøver å samle motivasjon til å komme meg ut og på lesesalen. Tror jeg må prøve litt lenger...

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 10:19   #9
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

Good day, som dem sier i utlandet. Her skal det forberedes diverse ting i dag. Ikke reiser, men møter og kurs og annet jobbrelatert.

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
God morgen fra Sandaker. Betraktelig kjøligere i dag, men ikke noe antydning til snø som avisene nevnte, uten om jeg vet det var definert til Oslo eller mer Sør-Norge generelt.
Her litt vest for tigerstaden er det tiddeli-bom nå, og har vært det en periode.

Old 14-04-2015, 12:50   #10
eirikma
>>>>><<<<<

eirikma's Avatar

God formiddag fra et solfylt Bodø! Frokost/lunsj inntatt for ca en halvannen time siden, så nå har AeroPress gjort jobben sin og mekket en meget god kopp med kaffe! Skal nordover til kystvaktbyen Sortland i kveld, så pakking av bag og klargjøring av uniform står på planen snart, i tillegg til kjøring av søppel til miljøstasjonen. Fant forresten noen gamle flybilletter fra '01 i en eske her, skal legge ut bilde av itinerary og poarding pass etter hvert. Var i alle fall stor gjensynsglede hos undertegnede! De blir ikke med på lasset til miljøstasjonen...!

Ha en flott dag!
Old 14-04-2015, 13:31   #11
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen !! Fiiin temperatur her i vestsørøst, men temmelig vått. Blir litt uryddig arbeidsuke, men i dag skal det ihvertfall jobbes. Mye styr med guttungen som skal avslutte High School og samtidig spille i skoleteateret (Spamalot), men det går seg vel til. Kun fire uker til det hele er over. Så kommer college ...
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 14:56   #12
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

Quote:
Originally Posted by Someone View Post
God morgen fra Sandaker. Betraktelig kjøligere i dag, men ikke noe antydning til snø som avisene nevnte, uten om jeg vet det var definert til Oslo eller mer Sør-Norge generelt.
En eller annen er for tidlig oppe om morran! Det begynte å snø i det jeg passerte Jernbanetorget, om lag kl 08:20.

Behagelig dag på jobben (bank i bordet!) - driver å titter på en tur til Møre litt over midten av juni. Det ser ut til å være rimeligere å reise tilbake til Oslo via Gdansk enn direkte, så da prøver jeg kanksje to overnattinger der - har bare hatt et vinterbesøk der, og tenkte at det nok ville være svært fint der når man kan ta - pils.

Ha en fin-fin tirsdag, med eller uten snø!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 14-04-2015, 20:12   #13
flyKSU
ScanFlyer Molded

flyKSU's Avatar

Morgen fra Isla Vista. I skrivende stund rapporteres det om 18 grader og sol, med lovnader om godt og vel 22 i ettermiddag. Avlyste forelesninger gjør at man har fri frem til klokken seks i kveld, noe som absolutt er i orden, etterslepet tatt i betraktning. Ellers kryr det av små pollenjævler i luften, så jeg må nok supplere medisinskapet med noen dugelige antihistaminer i løpet av dagen.

Med ønske om en god tirsdag
flyKSU is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules