![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er det snart på tide med en nye runde med flyprat i Trondheim i godt samarbeid med god drikke. Har ikke laget en doodle enda. Dette skyldes at jeg vil lufte stemningen først om fredag eller lørdager hadde vært gode alternativer da folk flest kanskje har mulighet for å holde ut lengre uten at det går utover påfølgendes arbeid! Hva tenker dere?
![]() ![]() Kjør debatt!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Superflyer
|
![]()
Tja.....helgene er for meg egentlig hellig mht til familie,så passer egentlig best
for meg i ukedagene. Kanskje det har gått an å kjøre en kombo med litt mat først.....?? ![]() ![]() Men...kjør en Doodle og inkluder gjerne helg.....man vet jo som sagt aldri ![]() Vil samtidig oppfordre ALLE i "trønder"-flyprat til å joine....vet jo at det maaaange flere enn vi som har vært med normalt som finnes i nærheten...kan tom håpe på at kimpe blir med,slik at han reiser inn til trondheim en dag før han skal ut å fly... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
Blir det kjørt tirsdag/onsdag, så er det stor sjanse for at jeg også kan henge med på. Det blir nok mange ukedager i bartebyen fremover.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jau men ikke de første dagene, det jobbes som kjent (for noen) med å få satt opp ny spotter-rampe på Værnes men ting er satt i pausemodus siden vi avventer svar fra NSFF siden de skal hjelpe til (kontakt med rette personer i Avinor, muligens økonomisk støtte.....). Hva med fly, pils, trivligheter...... etter et sånt møte da en dag uttpå våren? Forøvrig blir det et møte med; Avinor, eventuell grunneier.... og oss trøndelagsflyspottere.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott med ny spotterplatform og treff til våren, men det er jo ingen ting i veien for at vi tar et treff nå også
![]() Kjør i gang en Doodle, så finner vi en dag!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
For min del fungerer helg fint (med unntak av noen få utvalgte). Av ukedager stikker tirsdag seg ut som best, men klarer nok å komme meg ned på Naboen innen kl. 19 de fleste dager.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hallais!
Skal love LN-FHU at om jeg er i nærheten av Trondheim og Trøndelag den kvelden det blir, så SKAL jeg være med! Alt for sjelden man har tid til en murer eller hallkall, så kan jeg, kommer jeg! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er doodle avstemning klar!
Link: http://doodle.com/pbc3n7spmnv9e9me Stem i vei ![]() Om vi bare møter på den gode nabo eller først spiser en annen plass, kan vi diskutere videre etterhvert basert på hva deltakerne ønsker ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Lar forøvrig avstemningen stå åpen til førstkommende søndag, altså den 15 februar
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Blir hyggelig å møte noen av dere, eller kanskje jeg har gjort det allerede uten å være klar over det på Værnes og Gardermoen? Erik Westrum på facebook, er innom flere flygrupper på facebook som foreksempel "Information Alfa, flyhistorie fra A til Å.", "Trondheim lufthavn Værnes & Værnes flystasjon - Før og nå", "OSL Gardermoen Fly & Spottermiljø" og "Norsk Spotter og Flyentusiast Forening". Håper noen av dere har vært på Schiphol å spotta før for jeg sier ikke nei takk til tips, flyr nedover med KLM en tur i juni.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det er bra at det allerede er folk som har avgitt stemme på doodle
![]() Vil sende en liten påminnelse til resten av dere i trondheimsområdet som enda ikke har gjort dette ![]() Jo flere jo bedre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har vi en dato? Kalenderen fyller seg sakte men sikkert opp, så hadde vært greit å få spikra
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Superflyer
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da er pollen stengt 4 dager over fristen og valgte dato blir:
4 Mars! Vel møtt alle sammen, også dere som ikke har skrevet dere opp på pollen og har mulighet likevel ![]() Hva tenker så folket? Bare øl, eller mat også? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Naboen har fått ny meny, og testa burgeren der for en ukes tid siden. Falt helt klart i smak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Superflyer
|
![]()
Kjører på med burger på Den Gode Nabo. Ser HELT klart frem til den 4.mars
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Da melder jeg stor sannsynlighet for at jeg også kommet. Så får vi jevnet ut dialekten også til det bedre...
![]()
![]() |
#19 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Glem det. Er i Seattle. .
![]() |
#20 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
Eg kjem om eg kan! Ymse som skjer både på jobb og i potensielt i heimen så eg trur eg vil stå som tentativ heilt fram til dagen... Uansett; mat på naboen er bra!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Fly, pils og prat i Trondheim 28.10.2015 | DY_ENZV | Flyforum | 15 | 28-10-2015 16:28 |
Fly, pils og trivelige trøndelag 2.0 | DY_ENZV | Flyforum | 13 | 26-02-2014 18:36 |
Fly, Pils og Trivelige Trøndelag | Jens W | Flyforum | 18 | 13-11-2013 07:37 |
Ønsker litt info om fly fra Trøndelag | G-COLE | Flyhistorisk forum | 7 | 21-03-2011 00:52 |
Fly & Pils lørdag? | LN-MOW | Flyforum | 34 | 26-04-2009 18:17 |