![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Bare sånn akkurat passe vær her i Trøndelag i dag (også), så da er det koselig å kikke litt på gamle bilder.
Tenkte kanskje at dere også kunne synes det var artig med en liten kavalkade fra TRD: ![]() Dessverre er Braathens borte for alltid - de var gode følgesvenner i alle år inntil de la inn årene ![]() SAS i Janne-farger var jo kult, selv om dagens farger er mer i tiden nå ![]() F50 hoppet jevnt og trutt opp- og nedover kysten - de var aldri min favoritt, men gjorde en god job ![]() Et sjeldent besøk av en sværing fra SAS - denne æren skyldtes motorproblem ![]() Widerøe under regnbuen ![]() Norwegian har gledet oss med noen logojets opp gjennom årene ![]() ...én til ![]() ...og enda én ![]() Vildanden fikk et kort liv ![]() Icelandair er vant til trøndervær hjemmefra ![]() Finnair har også vært innom med B757 ![]() Air Greenland også ![]() Vi har da også noen bredbukschartere hvert år - MyTravel med A330 ![]() ...det kom Novair også med ![]() TRD har en del fotballchartere, i den anledningen var DAT her med MD-87 ![]() ...og Sun-Air med en liten Dornier jet Takk for titten - da får man komme seg ut en liten tur mellom bygene ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Oct 2005
|
![]()
Kjempeflott! Mange gode minner her. Takk skal du ha!!
Påskehilsen fra Espen :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Flott gjensyn av historiske bilder på TRD.
![]()
![]() |
#4 |
Newcomer
|
![]()
Flotte bilder fra en av lufthavnene jeg selv er oftest på.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Flotte bilder!
![]() ![]()
![]() |