![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny måned, ny uke og ny mandag:-) Nespresso i kopp og kropp. Første møte i dag skjer i liggende stilling...i tannlegestolen. Ellers blir det møter i sentrum før det blir hjemmekontor i ettermiddag. Mandag betyr trening også... Ha en bra start på april.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra L1. Solen skinner, men temperaturen er fortsatt noe under null. I kveld blir det å ta turen til Drammen for å prate om fly. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra Trondheim. Ingen spøkefugler har meldt seg enda...
Ha en flott dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God mandag fra jobben. I gang med dagens oppgaver sånn foreløpig, mens man har et halvt øye på nyhetene for å se om man plutselig må pelle seg ut og ta på seg en refleksvest istedenfor.
Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God mandag!
Nå blir det MYE reising fremover og tøffe tak noen mnd. ![]() Opptreningen over og kroppen samarbeider endelig igjen, gleder meg til å ta fatt på mange oppgaver og kjenne at man lever igjen! ![]() Neste tur allerede i morgen slik det ser ut... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Free Luigi
|
![]()
Studenten som jobber for vår avdeling hadde glemt å lukke vinduet når han dro fra jobb som sistemann på Fredag. Det var 10 grader på kontoret i mårrest. OG han hadde glemt å låse døra. Ungdommen altså.... hmpf etc pi pa po.
God 1 April. I dag er verdens beste vofs 11 år gammel ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God morgen fra utkanten. Var relativt fresh på kontoret i dag 07.30 og kunne vel bevise igjen at en kose-helg i Singapore er fult mulig fra torsdag formiddag til søndag kveld. Tror faktis noen av kollegaen tror jeg drar en 1 april spøk og at jeg bare har tatt solarium
![]() For en herlig tur - nå er det bare å glede seg til å kokkelere i kveld og ha gaveutdeling til tre temmelig spente arvinger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Turmessig blir det en artig fredag denne uken. Vel, utenom å stå opp tidlig da. Møte i Oslo 0900-1500, rekke tilbake til TRD for å så fly ned til BGO. Og ja, kunne i teori flydd direkte OSL-BGO, men var ikke klar over OSL-turen da jeg bestilte BGO. Dessuten er det alltid bra å fly litt ekstra.
![]() Fare for å rekke en ekstra ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Sidder i en X2000 fra København H til Stockholm.
Dagen startede ud med at alle toge på Sjælland var indstillet pga en strejke blandt DSB's personale. Heldigvis kunne jeg køre med en ven der arbejder i København. :-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Blue
![]() Join Date: Jul 2017
|
![]()
God formiddag. Svært gjennomtenkt å legge 1. april til første mandag etter overgang til sommertid! Trøtt som en sokk, men (tror) ikke jeg har latt meg lure enda.
Tar meg den frihet og dele Widerøes siste "nytt" her: |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra toget. Det er pussig hvordan det skal være så utrolig vanskelig for folk å gi fra seg setet til eldre eller gravide som det er åpenbart trenger sete mer enn en selv. Jeg gjør det alltid selv om jeg har aldri så lyst på å sutte selv.
Nå var det et eldre par. Jeg reiste meg så klart og tilbød dem min stol. De andre rundt satt bare og trakk på skuldrene. Og sånn er det neste alltid. Det var dagens MAKAN fra meg. Ha en fin dag.
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G’morgen. Vekket til ‘normal’ tid av en tunge i ansiktet. Nå har jeg fått meg kaffe og ting ser litt lysere ut.
Gårsdagens målsetting ble utført. Anbefales. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Buenos dias fra Buenos Aires. Sommeren er på hell her borte, men likevel er det mildt og godt så her er det fortsatt shorts som gjelder. En så UTROLIG vakker by med et yrende café-liv helt inn til de små nattetimer. Anbefaler alle å reise hit! Har installert meg på Hotel Pulitzer Buenos Aires som har en ganske gjennomført art-deco stil. Har bodd på flere ulike hoteller her borte, men dette er helt klart min favoritt og da er det de svært gode og innbydende sengene som scorer høyest!
Med tanke på at dette tross alt er en millionby(2,8mill), så er det gøy å føle seg litt`lokal-kjent´...som å finne frem til cafeer, restauranter og Avenida Santa Fe uten å måtte frem med kartet. Ha fin første april! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
SVG EL AL (2.påskedag - mandag 9.april) | Twin Otter | Spotteralerts | 8 | 11-04-2012 18:51 |
DY531 og DY384 mandag 2 April | andreas97sas | Register- og ATC-Forum | 0 | 30-03-2012 16:01 |
OSL Mandag 12. April 2010 | LN-HVI | Bilder & foto | 9 | 14-04-2010 22:41 |
Spotting Sola. Mandag 6 april? | Aleksander Maaland | Flyforum | 7 | 06-04-2009 07:56 |
AMS - Bilder mandag 14. april | SK917 | Bilder & foto | 31 | 18-04-2008 09:26 |