![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
...what you're proposin'
Altså, det begynte som et forslag via Internett. Jeg ble invitert med på tur, og det fristet veldig. Januar er dog et ugunstig tidspunkt å booke turer på, når en sitter og teller kronestykker etter at det er aaaaaalt for lenge siden desemberlønna kom. Bestemte meg til slutt (forrige helg), og for et par never Avios og Hilton-poeng ble det booket tur. Fikk stått opp tidligere enn normalt, men det skulle helst vært enda tidligere. Jeg bor på et sted hvor eiendomsmeglere lokker med "buss til Gardermoen hver time". Det gjelder hvertfall ikke før 09:40 på lørdager, med ankomst OSL ca. 10:15, som gir en time og et kvarter før avgang på BA763. Jeg hadde ikke hatt noe mot en time ekstra. Nuvel. Jeg fill uansett kommet meg avgårde i god tid. Med iPoden i ørene (eller: ørepropper tilkoblet en iPod) fikk jeg med meg koffert og laptopveske, og fikk låst leiligheten. Det var forøvrig da Status Quo dundret i veg med låta "What you're proposin'". Den som begynner med "It sounds so nice", Som jeg syntes hørtes ut som "It's Samsonite" da jeg begynte å høre på bandet i sIn tid, og sånn ble ideen til tittelen på tråden født. Utendørs hadde det snødd , og jeg fikk ikke engang trillet kofferten. Også i Norges rikeste land osv. osv. osv. Status Quo fortsatte med låta "Rearrange". Jeg som var skeptisk og naturlig pessimist til alt av connections, lurte på om det var et tegn på at flighter måtte rearranges. Heldigvis kunne Bryan Adams berolige med at This time, everything is allright..." This time, everything is easy..." Jeg har hvertfall rukket bussen, og satser på å rekke BA763. BA påstår også at den er beregnet tidlig inn på LHR, så da kommer jeg kanskje fram dit jeg skal, med det flyet jeg skal Hint for hvilket land jeg skal til, får være en av Status Quo sine største hits, som også var en coverlåt: Hjemlandet til vedkommende som hadde originalversjonen. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Ideer om destinasjoner for sommeren 2015? Hvor bør jeg reise 2015? | robertaas | Reiseforum | 69 | 15-03-2015 20:03 |
Quiz -Warbids engine sounds | Fredriksen | Flyhistorisk forum | 0 | 29-12-2014 00:21 |
nice to have | krølle | Reiseforum | 0 | 22-07-2014 21:46 |
Reisetips Nice | SpottAir | Reiseforum | 2 | 29-11-2009 09:18 |
En nice bild | Lustgas | Bilder & foto | 2 | 12-07-2008 10:27 |