![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God ubehagelig tidlig torsdag her skal det jobbes og drikkes kaffe.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
God morgen fra ufrivillig transit på LHR.
Opplevde igår kveld flyvertinne på SK815 som sang for oss. Han i raden bak meg sa han ikke hadde opplevd noe slikt på 40 år med flygning. Ha en god en alle som skal ut på eventyr.
![]() |
#3 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. På tide og komme meg ut på prærien. Lite eventyr her, da husarbeid og spinning på Sats i kveld neppe kvalifiserer til det. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Skyet og +1 mens det forespeiles regn utover dagen, i grunn greit da det ligger noe hvite greier på bakken enda. ![]() ![]() ![]() http://www.adressa.no/nyheter/nordtr...le10689968.ece Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() Last edited by ForeverSAS; 26-02-2015 at 07:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Global first lounge på LHR er den beste United-loungen jeg har vært i. Stor frokost-buffet. Mange andre reisende ser helt forgfjamset ut og tør bare ta et glass vann.
![]() |
#6 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Gud morning from Groruddalen in Oslo
![]() I går ble min Canon 6D klargjort for sesongen 2015 - batteriet er fult, nytt minnekort - objektivet er klargjort - nytt filter for bedre bilder er satt på. Jeg er klar for bilder, er du ?? Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Superflyer
|
![]()
YO fra Trondheim
Herlig bursdagsfeiring til eldstemann igår-sovne med et smil og uten protester varmer et pappahjerte ![]() ![]() ![]() Idag blir det henting av kidsa i barnehagen , så hjem å gafle i seg middag før bilbanen han fikk igår skal testes skikkelig. Mor kommer ikke hjem før etter leggetid så gutta skal kose seg ![]() ![]() ![]() Ha en fortreffelig dag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
oversheriffmester
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2006
|
![]()
God formiddag fra Gardermoen
Her har man dratt seg en tur til Gardermoen for å få unna litt arbeid her også. Har vært en skikkelig nomadeuke, men med de riktige verktøy så er jo det greit også ![]() Og selvsagt fikk man også kastet på et par større prosjekter, som jeg da må leveres helst i går. Så da har men mer enn nok å henge fingrene i... Men det ødelegger ikke gleden ved at om en uke på denne tiden, så er det ikke mange minuttene før en delegasjon med en liten elefant i front setter kursen mot en kantine ved LHR. Må innrømme at jeg begynner å glede meg stort til Seattle tur neste uke ![]() Ønsker alle en trivelig dag!! S |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]() Quote:
Ellers morn fra studentbyen, straks tusle bort for litt forelesninger og sånt før man får besøk ikveld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm.
Her sitter jeg på hjemmekontoret og funderer på om jeg skal kjøpe medisterkaker eller kyllingvinger til lunch... Elefanten sitter bare og nistirrer på TV der Norge vinner stafett etter stafett. Nå nettopp vant vi med Thomas Alsgaard på siste etappe. Han er over seg av begeistring, så jeg tør ikke si at det er repriser. Ha en fin dag.
![]() |
#11 | |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() Det fine med repriser er at de vinner hver gang ![]() En grå dag både ute og inne, i morgen er det begravelse i familien, og da er ikke jeg på nett. Ha en god dag der du er, og ta vare på de du har.
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Et par tommer sne på bakken her i Vestsørøst .. hovedveiene skal være ok, men småveiene er isete. Håp om litt sol i dag så vi får smeltet og og tørket opp litt. Kuldegrader igjen til natten, men over helgen skal vi ha 20+ igjen ... can't wait!
Guttungen har naturlig nok 'fri', men sitter koblet opp og lærerene sender en stri strøm med arbeidsoppgaver. Selv har jeg kaffe i koppen, P13 på radioen og setter straks igang dagens arbeidsøkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]() Quote:
Også har jeg helt klart surfet på en måte jeg ikke burde siden det tilbys kinesiske damer i reklamen under på flyprat... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God aften fra Sola!
Her sitter man og ser stjerner, selv om det er overskyet, vindfullt og striregn! Nest siste kveldskift denne uken før man tar seg den faste "langhelgen"! ![]() Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#15 |
Helgeturekstremist
|
![]()
Jeg viste boardinggkortet. Det var faktisk en veldig bra lounge. Dusjer, fjonge toaletter, mange serveringsvalg og en helt annen standard enn loungen jeg nå sitter i på Terminal C EWR.
![]() Har hatt "Group 1" på de 10 boardingkortene jeg har hatt med United så langt i år. Og jeg har enda ikke hatt en United-flight i år hvor det har sittet noen på setet ved siden av meg. ![]()
![]() |
#16 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
God kveld fra Lillestrøm og en God Tur til Robert til Panama. :P Ikke innbringende stop i Goose i dag..
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
Flyger Britt Victoria Høyvik (36) fra Sandnes flyr jumbojet med muslimske pilgrimer | BraathensSafe1985 | Flyforum | 0 | 08-11-2017 18:56 |
Noen morgenbilder fra Sandnes og Sola | Yankee | Bilder & foto | 3 | 11-08-2011 21:44 |
Flyr F16 fra Sandnes til Alaska ! | C130 | Flyforum | 2 | 04-11-2010 16:11 |