![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Ser ut som et syltynt lag snø har blitt levert i løpet av natten. Skogen før lunch også Prærien etter det, så blir litt farting i dag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Klokken runder snart 07.30 og intet er bedre enn essensen av våren i form av lysere morgener. Kan melde om delvis skyet opphold og sånn ca -2 for øyeblikket. Månedsbudsjett skal settes opp denne dagen og ellers tar en ting som det kommer. Min forrige PC's brutale endelikt gjorde også at mitt eget lille fly-prosjekt måtte startes forfra på ny PC. ![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra høyfjellet i Oslo nord - her er det pluss/minus 0 grader - lett snødekke og is under - flott morgen med sikkert mange benbrudd og hofter
![]() Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Browncoat
|
![]()
Gromf...
Kinda says it all.... I hvert fall blitt lyst nok ute til at jeg slipper å ha på refleksvest når jeg går til jobb. Ha en bedre dag forumister ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God tirsdag fra Linje1 mot Gaustad. Ny 8 timers (ok - 6,5 da) innleggelse venter.
Skal si jeg er bra klar for en liten pause i reisingen nå. Har gått opp 2kg på en måned og er reiselei. Men imorra er det ut igjen med BA761og hele helgen i Bristol, istedenfor å date ei søt jente fra Oslo. Grrrrrrr... Hvorfor planlegger jeg så mye??? Vel, vel. Ha en fjong dag! ![]()
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen. Blir sånn skolearbeid man skal gjøre i løpet av dagen, pluss en tur til frisøren før man skal innta kake til kvelden. Omnom. Snør ute gjør det også, selv om jeg tror den er ganske våt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God formiddag fra Forus,
Det har skyet over her over etter en fin start på dagen. Passelig tempo i abeidet idag. I ettermiddag går ferden sydover til LHR med 4627. Møte i City i morgen og retur forhåpentligvis på kvelden om vi blir ferdige. Ha en god dag all rundt om på kloden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superflyer
|
![]()
Hoi fra Trondheim
Her er man tilbake på jobb og støl etter litt ford hard trening igår. Satser på en likandes dag. Hepp hepp ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Grompf er dekkende, selv om ting nå ser lysere ut - bokstavelig talt.
Mye is på trær og kraftlinjer gjorde at vi mistet strømmen i går kveld. Den kom tilbake først ved halv ett-tiden i dag, så da ble jeg litt forsinket på jobb også. Godt man har gode kolleger som dekker opp. ![]() Flere trær og mange tunge grener gikk i bakken og jeg måtte til med motorsag på mårran for å få ryddet og reparert gjerder .. Står igjen en del rydding, men gjerdene er ihvertfall oppe rundt hele eiendommen ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God kveld fra en engelsk pub i Trondheim, klar for Champions League kamp. KTBFFH.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 13 | 08-12-2015 15:19 |
God tirsdag fra Oslo. | Someone | Flyforum | 16 | 17-11-2015 20:18 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 11 | 02-06-2015 18:43 |
God tirsdag fra Oslo | WF789 | Flyforum | 12 | 02-12-2014 22:33 |
God tirsdag fra Oslo | Someone | Flyforum | 7 | 18-03-2014 13:27 |