![]() |
|
![]() |
#1 | ||
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Så har Avinor kommet i gang med test av kroppsskannere.
Quote:
Quote:
Ser ut som samme type som i USA, og det er positivt så slipper man å bli stoppet i 10%en. Bortsett fra det så synes jeg security på OSL funker veldig fint i dag også.
________________________________________ An airport runway is the most important Main Street in any town. (Norman Crabtree, Former Director, Ohio Department of Transportation) Last edited by Discus; 10-02-2015 at 19:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Utviklingen går fort på dette området ... det er store penger involvert, lite kontroll og kundene lenger ut i systemet, som f.eks. Avinor, nyter godt av dette.
Takk til deg, Osama .... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Silver
|
![]() Quote:
Og security fungerer vel ok, men kunne fortsatt vært litt raskere noen ganger. Fortsatt for få åpne skjekker noen ganger. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]() Quote:
Uansett så vil mna fortsatt trenge de gamle maskinene noen steder da man f.eks med barn som må bæres blir sendt gjennom de gamle klassiske der hvor disse nye er installert |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Synes dette er en ok nyhet jeg. Er helt fornøyd med de kroppscannerne.
Må vel også si meg enig med Discus at Security på OSL faktisk er blant de beste.
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg er med. Har vel involvert meg innen alt som kan være kreftfremkallende uansett og har sjelden noe å skjule.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Vil det være en scanner av typen som amerikanske flyplasser har hatt i årevis, eller noe a la Newark, hvor man nå kan marsjere gjennom scanneren uten å ta av verken jakke eller belte?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
test | Flyforum | 1 | 21-09-2004 13:10 |