![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hei,
I SAS panikken så tok jeg ut to business billetter til meg og en kompis, i fare for å miste poengene hvis de skulle gå konkurs. Det blir nå til helgen, fra fredag til mandag med Lufthansa. Jeg har ikke vært i Dubai på noen år, og lurer på om det er noen som har noen favoritt hoteller der nede? Noe som de mener en får mye for pengene for? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Du finner kanskje noen tips i følgende tråder:
http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=105217 http://forum.flyprat.no/showthread.php?t=100331 Spørsmålet er om du vil på en resort på Jumeirah beach med privat strand eller nærmere Dubai, med vidt forskjellige muligheter som financial district/Sheikh Zayed road eller nærmere gamle Dubai ved Dubai creek. Kan bare svare for hotellene jeg har bodd på. Har bodd to ganger på Hilton Jumeirah Beach og kan varmt anbefale det. Rommene er av bra standard og størrelse til å være Hilton, men langt fra størrelsen og standarden til konkurrerende 4/5 stjerners hoteller. Det aller beste ved Hilton Jumeirah er beliggenheten på stranden med et nydelig utendørsområde med flott svømmebasseng, hage og privat strand med senger med madrass. Ene oppholdet hadde vi executive rom med gratis transport til/fra flyplass. Loungen var fin med grei fingermat på kvelden med alkohol via kelnerservice. Forøvrig kan jeg anbefale Jumeirah Emirates Towers og ikke minst Fairmont Dubai, fantastisk service og store flotte rom. Disse ligger i financial district/Sheikh Zayed road nærme Dubai mall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Jeg skal en liten helgetur til Dubai i mars neste år og har begynt å tenke på hotell. Jeg ser for meg at Dubai Marina er et passende område for en som liker ikke å måtte være avhengig av transport i alle sammenhenger. Jeg er ute etter et middelklassehotell (ikke luksus, ikke et høl), gjerne valuta for pengene. Er det noen som har noen gode tips? Hva med Hilton Dubai Jumeirah, for eksempel?
Last edited by Herlov; 25-09-2019 at 18:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Anbefaler Dubai Marina. Har bodd mange ulike steder der nede, men neste gang blir det Marina.
Vi skal bo på JA Oasis Beach Tower neste uke. Kan gi en tilbakemelding da om hvordan det er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hilton Dubai Jumeirah Beach og Sheraton Jumeirah Beach er gode hoteller, dog litt slitt og av de første hotellene som kom i dette området. Men det er trygge valg, you know what you get.
JA Ocean view er fint (4*) og har en hyggelig sports-/whiskybar Skal du sløse er Ritz lekkert! Reist mye til Dubai både jobb og privat og er enig med de andre, Marinaen og JBR er hyggelige områder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Newcomer
|
![]()
Hei,
Overnattet på Amwaj Rotana, Jumeirah Beach nylig. Flott hotell, rundt 100 meter fra stranden og sentralt i forhold til mange spisesteder. Kan absolutt anbefales. I Oktober lå enkeltrom på rundt 1950,-kr pr. natt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Hilton Dubai Jumeirah er helt OK det. Ikke akkurat nyoppusset, men typisk Hilton standard. Fin beliggenhet med egen strand. De har også en bra lounge om du har status, eller booker executive room. Bodde der for 2 år siden
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Hoteller Orlando | Il-86 | Reiseforum | 2 | 29-12-2011 00:06 |
Hoteller i California | jcnorway | Reiseforum | 15 | 07-05-2010 07:35 |
Hoteller NYC | B777ER | Reiseforum | 16 | 06-05-2009 20:02 |
Hoteller i Barcelona | Boeing | Reiseforum | 8 | 21-01-2009 19:46 |
Dubai-Doha-Guangzhou-Doha-Dubai med Qatar airways (aka smaabussene som ble store) | Chaos Controller | TripReports | 5 | 13-07-2008 00:04 |