![]() |
|
![]() |
#1 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen, godtfolk.
Sitter i bilen på vei hjem etter en trivelig aften i selskap med Toad The Wet Sprocket og Barenaked Ladies. Meget underholdende og god musikk. Søndagen byr nok mest på bilvask og litt huslige oppgaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
|
![]()
På tide å tenke på første kopp med kaffe. Så blir det frokost på Hurdalsjøen før hjemreise. Middag på Tårnhuset Bistro i kveld…best søndag ønskes:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God morgen fra Kongsberg sykehus. Her starter dagen 0600 med diverse målinger. Det blir nok en rolig dag her i dag, forhåpentligvis med noen besøk. Ellers er det jo RBK - Brann i dag som jeg må få med meg. Nå var det fine resultater i går sett med Brann øyne så vi får håpe Brann varter opp med festfotball og tre poeng. Ellers er det jo også en del annen sport på fjernsynet så jeg skal nok få dagen til å gå.
Jeg fikk bunkret opp litt mat fra butikken i går, så da skal jeg nok overleve elendige maten som serveres her.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra Tønsberg. Blir en tur til nabobyen i dag for litt bursdagsfeiring. Har et par gulrot-muffins som må få på glasur innen det, men det burde være overkommelig. Fikk forøvrig lov å ligge å dra meg til kl 7 i dag selv om det var non tur til å delta på morgensirkuset i dag, så er uforskammet uthvilt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra tåken i Asker. En søndag hvor jeg skal få gjort noe av det jeg prokastrinerte vekk i går. Bryllupsdag i dag, så blir en bedre biffmiddag i kveld. Så får vi bruke dagen bestemme oss om det blir modne bobler eller moden Bordeaux til. Livets dilemmaer...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ScanFlyer Gold
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
Selv foretrekker jeg systemet på OUS hvor vi varmer i mikroen fordi tja det er ikke alltid faste måltidstider passer pasientene alt etter hvilken form eller tilstand de er i. Og ja det smaker stort sett greit det og, vi ansatte tar middager på kveldsvakter som går ut på dato dagen etter eller samme dag. Vi skal eegentlig ikke gjøre det, men det hadde ellers blitt kastet og ledelsen sier ikke så mye på det. Så har jo smakt meg gjennom det meste hehe, jeg personlig liker jo laksen. Kantinene er stort sett sørglige saker på OUS faktisk, der var det mye bedre på Ahus, men jeg tror det ofte blir dårlig når man outsourcer det til ISS og lignende. Kantina på Ahus er drevet av Ahus selv og er faktisk et nokså hyggelig sted å spise mat med utsikt ut. Jaja god søndag fra Oslo - får se hva dagen begynner. Sov ikke så veldig godt i natt, ja pga en litt kranglete ja mage mens vi førster inne på gastroting. Virker iallefall bedre nå så tror jeg skal kunne klare å holde meg unna innleggelse på gastrokirugisk avdeling som ja i mitt tilfelle hadde vært Ahus da jeg bor i bydel Alna. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Jeg har vært uttalige ganger på Riksen og matopplegget der fungerer bra. Der er bare å hente noe når en blir sulten eller når det passer. Utvalget er også rimelig bra, da de alltid har grøt og supper i tillegg. På Riksen gjør de jo hyggelige ting for pasientene også. På gastro kirurgisk bakte de boller til pasientene på torsdag. Varm bolle med melisglasur smakte himmelsk etter mye faste. På medisinsk er det vaffeldag hver torsdag. Maten vi fikk på fredag illustrerer hvordan opplegget er. Til frokost er det tre halve tørre brødskiver med ost eller "skinke". Skinke kan være alt fra skinke til løkrull (fysj), salami etc. Til lunch i 12 tiden var det vafler. Jeg mente vaffel. Da kom de med en vaffelplate som liksom skulle dekke næringsbehov er mellom frokost og middag. Som de sier i Hakkebakkeskogen: En vaffel er ikke noe for en hel rev. Det trengs noe mer enn det til lunch. Middagen på fredag var faktisk god. Jeg har familie i nærheten så sønnen har vært innom flere ganger med mat til meg, så sånn sett går det greit.
Kantinen på Riksen har blitt vesentlig dårligere i det siste. Prisene har gått markant opp og utvalget har blitt mindre. Jeg tror det er ISS som driver den, men jeg er ikke 100% sikker.
![]() |
#9 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra Scandic City Stavanger hvor helgen er tilbrakt. En var opp allerede ved 7 tiden, og nå har en bevilget seg en stille stund fram til lunsj, etter det det settes kursen hjem.
Til kvelden ventes det gjester, så da blir det ost & vin. Ha en flott søndag ![]() ![]() Sent from my iPhone using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
God ettermiddag fra Knausen. 12.40 var frokosten over og formen er stigende etter rakfisken på intimjulebordet med fruS. Her oppe er det et tåkehav og siden man er ca 12% pjusk så utgår marka og kokkelering til middagsgjestene starter vel nå.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag.
Ble en lat morgen etter gårsdagen med konsert i Oslo. Straks retur til hovedstaden for ny konsert. Denne gangen skal det synges om kroppsdeler, norske vegstrekninger og vinsjer på en kai. #rairai. Ha en god en ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
FinalCall.travel/no
|
![]()
Stille søndag i det sørlandske!
Grått og trist ute og man merker på kroppen at man har vært på fest 2 kvelder på rad. Så i dag skal det bare hviles. Eneste anstrengelsen er å kjøre opp til de gamle for middag i kveldinga. Glimrende å slippe å lage middag selv på en slik dag. Og plutselig blir det vel mandag.... Da er det ikke rart at jeg drikker.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God søndag fra Santiago. Rolig morgen med kaffe i koppen. Litt tåke i luften så temperaturen i dag skal så vidt bikke 20. Satser på en treningsøkt, og så er det ønske om rødt kjøtt fra Argentina til søndagsmiddag. Bør la seg ordne.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Upgrade me....
|
![]()
Morn fra Vegas. Kaffe og Cigarillo gjennomført, noe som igjen ga ønsket avkastning... (dere som vet, vet)
Straks ned i en Uber å ut til banen |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God søndags kveld fra Spania. Nyter siste søndagskvelden her nede for denne gang. Det begynner smått å nærme seg hjemreise. Men OLCI åpner ikke før om noen dager så gjenstår opptil flere døgn som skal ni-nytes til det fulle! Neste mandag skal fruen på jobb, så da starter pappaperm-tilværelsen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Free Luigi
|
![]()
Lais fra sykeseng, stakkars unga som er så febrilsk at de snakker gibberish… Håper ibusafta kicker inn snart.
Apropo sykehusmat, her er det jeg fikk servert etter 8 timer fødsel uten noe smertestillende eller hjelp. Da føler man seg verdtsatt som kvinne, og verdsatt i verden. Hakket i bolla var den lille prikken over i’en i «fick dich» som noen sikkert kan oversette ![]() Jaja. Enda i tenkebobla om bil. Drit med 6% rente på billån for tiden. Og hvilken bil skal man ha, er liksom ingen attraktive superbiler. En SQ8 ja, men så mye peng har vi ikke ![]()
![]() |
#17 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Sep 2004
|
![]() Quote:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Søndag i Bangkok, snart hjemme | Futura | Flyforum | 13 | 04-02-2024 19:46 |
Snart Jul... | Scooter01 | Småprat | 1 | 04-11-2017 09:59 |
SVG Il-76 lander snart | LN-MOW | Spotteralerts | 0 | 25-02-2016 21:04 |
Jeppers! Da er det (snart) søndag igjen! | Bergern | Småprat | 0 | 25-10-2015 03:58 |
Snart på tur | Lennart | Småprat | 4 | 14-05-2011 22:47 |