![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
God søndagsmorgen fra Fornebu!
Nostalgi, utsikt og gode vibber her på Quality Expo. Fikk en deilig oppgradering og nyter utsynet utover fjorden. Det lukter av kaffe og om ikke lenge er det frokost. Tror det blir både egg og bacon idag. Og sild. Laks? Definitivt leverpostei. Ha en jålete ukeslutt ![]()
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen fra toppetasjen på Clarion Hotel Sign i Stockholm. Ute er vinteren vi ikke har i Oslo...nostalgisk gjensyn med sne og brøytekanter. Rolig morgen flr jeg forflytter meg til Arlanda og noen dagers arbeid der ute. Ha en flott søndag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God morgen fra SK964 over Mongolia. Er på retur fra årets nyttårstur; en ti-dagers rundtur Hong Kong - Macao - Taipei - Kaohsiung - Guangzhou - Hong Kong.
Sent from my HUAWEI VNS-L31 using Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God natt fra Las Vegas. I dag er nest siste dag av en messe der jeg stort sett har vært DJ og morgenfugl, mens kollegainnen min har vært ute og herjet og vært sosial.
En tidligere Rolling Stones producer har sittet en times tid og spilt kommende album (Ikke Stones) på popanlegget mitt i dag, og jeg har forsøkt å finne akkurat "den låta" som får tårene og smilet frem hos "den" viktige kona til "den" viktige lydfyren. Ikke seksistisk, bare statistisk. "Don't look any further" (drithøyt) var ofte home run på ektepar i 45+. Trentemøller's Moan remix satt som ei kule hos musikkfolk fra mellomamerika... Beyonce med Partition funket som spett med de litt eldre. Men når jeg selvsikkert satte på Sexual Healing for et par, ruslet bakover, skulte på badgen deres og så "Salt Lake City... det funket ikke. You win some, you loose some. God natt og ha det fint.
![]() |
#5 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
God morgen fra Oslo. Utsatte avreise hjemmenfra litt. Var ute i går men ble Munkholm på meg så formen er fin. Men når jeg har en helvetes januaemåned så må dessverre fylla utgå. Litt trøtt men får ta meg frokost. Det går fint an å dra på byen edru. Så lenge du får Munkholm i glass ser ingen forskjell.
![]() Sent fra min SM-G920F via Tapatalk |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo. Ennå ikke fått sett ut, men mistenker jeg bør komme meg opp for å lage litt egg og bacon. En familie/barnebursdag på Nesodden jeg er sånn passe interessert i, men tror nok fruen legger ned veto om jeg kommer med et alternativt forslag. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen herfra også. Stille søndagsmorgen. Eneste planen i dag er å vaske bilen...
![]() |
#8 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Lillestrøm. Rolig morgen også her med kaffe i koppen. Skyet ennå, men det skal være sjanser for å se sola i dag.
Ingen flyturer på en god stund ennå. Fikk booket en tur til i februar i går mens det er salg hos SAS. Ha en fin en! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God formidag fra fjellheimen i Lommedalen. Om noen timer tar min bedre halvdel og jeg Wizzair TRF-SZZ: Dermed vil vi ha flydd like mye i år som i hele fjor. Jeg meldte meg inn i Wizzair club, med håp om å få til et par storby turer i løpet av året.
På flyplassen ved Stettin blir vi mødt på flyplassen og kjørt til Miedzyzdroje, der vi skal bo på luksushotellet Amber Baltic, kanskje det beste hotellet på den polske østersjøkysten. Det er jo bare nå, off-season vi har råd til det. Det blir 2 netter der før vi senker standarden og tar doningen på nattfergen til Ystad og kjører hjem. Jeg har lovet fruen en tur innom Ullared når vi først er på de kanter, så det blir nok brukt et par høvdinger der også. Vi er vel hjemme ved 20 tiden. Ha en fortreffelig dag alle sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Hoi fra OSL. Burde egentlig sittet i et DY sete med straks avgang til SJU men der har man 3.5t forsinkelse. Fått voucher til mat og rekker å møte fattern så helt kjedelig er det jo ikke
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tomleskolt
![]() Join Date: Sep 2011
|
![]()
God søndag fra et grått og regnfylt Stavanger. Het sov en lenge og har sløvet i sofaen i hele dag. Straks går turen ut på søndagsmiddag. Etter det flyr nok ungene til hver sine kanter så får en selv se om en finner på noe. Ellers skal en nå være hjemme igjen på kvelden når Qatar sitt salg starter. Håper på at det er mulig å kjøpe enkeltbilletter med like stor rabbatt som 2 for 1.
Ha en flott søndag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
God eftermiddag fra London!
jeg skriver kun for denne advarsels skyld: ![]() ![]() Det er en dårlig ide at tage til London City i morgen, mandag, da the Underground strejker i 24 timer fra i aften kl. 18.00, og det vil selvfølgelig stresse al øvrig offentlig transport! Piccadilly Line forventer at have reduceret service mellem Hammersmith og LHR term. 1, 2 og 3. Jeg bliver forhåbentlig reddet ud af byen med en limoservice før f.....n får sko på! Fortsat god søndag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Silver
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra Doubletree ved Fort Lauderdale beach. Noen timers sløving før kursen settes mot Port Everglades og en balje som også skal retning San Juan. Hvem kommer frem først?
Kun 51F her - værdamen på tv kalte det årets vinterdag i Sør-Florida. ![]() Kom oss greit ned i en splitterny A321 'kun' to timer forsinket. Måtte over til T3 og hente bagasjen, men det var ikke så langt. Deretter et hyggelig mini-Flyprat treff med LN-RTP. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Aviator Extraordinaire
|
![]()
Hallo igjen LN-MOW.
Artig å treffe Demses. Du tok med deg været fra Atlanta, har ikke vært så kaldt her lange tider og jeg vurderer sterkt langbukser idag, men kan ikke gi meg, av prinsipp skal det være shorts og solbriller i dag også, men blir vel mere innepils enn utepils. Odin blir liggende ved kaia, det blåser litt idag og skal bli NE 25 knop med kast opp til 35. (For de som ikke har følgt med på Florida tråden, Odin er en charterbåt her i Fort Lauderdale, hjemmeside på Norsk, www.Odincharters.com. Må jo få med litt snikreklame siden vi snakker om Fort Lauderdale ![]() Rolig Søndag morgen her, kona nettopp hjem fra begravelse og skulle ha landet samme dag som gærningen drepte folk på FLL flyplassen. Fikk melding fra han som kjøpte seilbåten min at han trenger råd og hjelp og frister da med fuktig lunch, har vanskelig for å motstå båtprat med gratis pils så jeg må vel over dit. Får håpe den evige sommeren er tilbake når Dere er på retur her Mr. LN-MOW så da får vi sale opp Odin og ta et elve cruise med nogot attåt, i mellomtiden, Bon Voyage. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 14 | 23-07-2017 21:18 |
God morgen, det er søndag! | Bergern | Flyforum | 18 | 28-08-2016 19:25 |
God morgen, det er søndag | ENGM 911 | Flyforum | 14 | 07-12-2008 14:52 |
god søndag morgen | CK | Flyforum | 18 | 20-10-2008 00:47 |