![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Blir en NY-tur i februar, og kombinasjonen blir enten Lufthansa eller Swiss på utreise og Austrian på retur.
Har aldri fløyet med OS på longhaul før, og lurer litt på hva slags produkt de kan tilby på longhaul. Ser de flyr 777 fra JFK og 767 fra EWR. Hva bør vi gå for? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Har kun fløyet foran gardinen på LH og det er et ganske bra produkt med det nye interiøret. Det beste er nok kanskje maten. Seteavstanden på 777 er ihvertfall dårlig i eco.
Har ikke fløyet til EWR selv, men de som har vært der sier det på mange måter er atskillig roligere og mere avslappet en JFK. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ScanFlyer Dusty
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Regner med at CFM mener LH=Long Haul
![]() ![]()
Smil til livet, så vil livet også smile til deg ![]() Last edited by 737-405; 03-10-2014 at 22:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Ja, det er selvfølgelig mulig og da legger jeg meg rett ned
![]()
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Zat is correct, men jeg må innrømme at jeg tenkte det kunne misforståes når jeg skrev det
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Har Austrians Boeing 767 fått personlige skjermer i ECO? Hvis ikke ville jeg definitivt heller satset på B777 og JFK. Austrian er favorittselskapet mitt innen Europa, men har dessverre ikke fått testet dem på langdistanse.
Last edited by Boeing_fan; 04-10-2014 at 03:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Har litt lyst til å prøve 767'en til OS. Quote:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Såvidt jeg vet skal alle ha personlige skjermer også i eco, samt ny kabin.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Da tar vi sjansen på å teste Austrian, regner med du går god for det CFM
![]() Lufthansa fra OSL via FRA til EWR B747-400, og retur fra EWR med OS 767. Glæder oss! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Jeg går ikke god for noen ting
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
Vet ikke om dette er gammelt nytt, men denne teksten kom opp når jeg var inne på setekart (på lufthansa.com) for en OS-flight (longhaul) - kan se ut som man må betale hvis man må ha et enkeltsete i business på 777en. (Finner ikke noe info andre plasser om det)
Quote:
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Ca. et halvt år siden det kom tror jeg. 70-80,-EUR , kan det stemme? Vet ikke om det er noen som benytter seg av det. Noen spesiell grunn til å booke via LH og ikke OS siden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]() Quote:
![]()
![]() |
![]() |
#15 |
Newcomer
|
![]()
Jeg booket nettopp CT med OS biz på retur, og Tallinn fikk valgt enkeltsete for meg uten ekstra kostnad.
On another note: flyr LAX-VIE-BRU med 40 min connection i VIE. Uproblematisk i teorien, men muligens travelt i praksis. Noen som har erfaringer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
一期一会
|
![]() Quote:
MCT er 25 minutter og korte avstander. https://www.austrian.com/Info/Flying..._lang=en&cc=CH |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
Makan... sitter på Austrian på vei fra YUL-VIE. Boardet tidlig, bare for å oppdage at pre departure drinks kun er vann eller juice. De fortalte at det var forbudt å servere alkohol før take off i Canada. Dette må da være bullshit så det suser? De mente det hadde vært sånn i årevis. Men jeg har da vitterlig fløyet her i årevis.
Det suger ihvertfall skikkelig på en så kort flight. Da vil ihvertfall jeg kose meg meg noe sparkling før avgang og sove etterpå. Blir ikke noe mer Austrian for Bongos om dette fortsetter. ![]() #sutrelive #sutrelife #makan #syndpåmeg
![]() |
#18 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Høres vel mer ut som at de ikke vil betale skatter på alkoholkonsumet.
https://onemileatatime.com/insights/...hol-on-ground/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]() Quote:
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
Det er korrekt. LH f.eks. betaler for det. Hos Austrian blir trolley/container med alkohol forseglet før landing både i USA/Canada og endel andre destinasjoner.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Austrian med retro jet | Someone | Flyforum | 7 | 28-02-2019 19:20 |
Next Level Austrian - Austrian med premium economy og noen flere fly | Someone | Flyforum | 2 | 26-05-2018 02:50 |
OSL Austrian med A319 søndag 07.10 og 14.10 | Boeing_fan | Spotteralerts | 1 | 12-10-2012 15:08 |
Ski med Austrian og CSA | Someone | Reiseforum | 6 | 05-10-2009 15:32 |
Austrian med Q400 propelproblem | Jan | Flyforum | 10 | 01-11-2007 11:39 |