![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Langkawi. Mor og barn sover fortsatt, så benyttet sjansen til en tur på gymmen før det blir noen lengder i bassenget. Utover det har jeg behagelig få planer. 30 grader og sol, så behagelig vær
![]() Ha en fin dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Feb 2009
|
![]()
God morgen fra Chiang Mai, samme behagelige værtype her som hos Someone på Langkawi. Snart ut på en liten badetur, men siden det er langt til havet herfra blir det en frisk ferskvannsdukkert i en elv i nærheten. Siste dag på hytta, i morgen går ferden sørover. Ha en aldeles fortreffelig dag
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - været er topp med + 1 grad og fremdeles opphold. Det er meldt om mye regn på vestlandet, sørlandet og Østlandet i dag.
Добрай раніцы з паўночнага Осла - надвор'е вялікі з + 1 ступені і па-ранейшаму заставацца. Ёсць паведамленні аб моцным дажджы на заходнім узбярэжжы, Sørlandet і Усходняй Нарвегіі сёння. Ha en god dag. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Og her er det enda mer trott.no og syk.no som er gjennomgangstråden. Men de sier at det skal bli verre før det blir bedre, så får man stole på det. Men det er torsdag, så man skal vel ikke klage, for i morgen er det fredag! ![]() Ha en fin en forumister! God morgen fra den nord Oslo - flott vær fra + 1 grad og fortsatt gjenstår. Det er meldt om kraftig regn på vestkysten, Sørlandet og Øst-Norge i dag. Javel Jan, blitt Hviterussisk værmelder nå da?
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra gjemmekontoret. Må ut til en reparatør for å få fikset noe på morgenkvisten, og så trekker man seg inn mot tigerstaden etter det. Slaps og sølete ut ser jeg - stønn
![]()
![]() |
#6 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God morgen fra Sør-vest Skaun.
![]() ![]() Siste dagen i hustrig vær her før man skal nyte varme NY noen dager... Eller vent... Meldt ned mot -23 i NY de neste dagene ja..... Stemmer det, trøndervær der borte! Brum... Frem med vinterjakken og skoene igjen.... Ellers fortsatt forkjøla, helsikkes så lenge dritten holder tak, får satse på noe å varme strupen på ombord på SK907 i morgen. Ser nå at jeg kun har 45 min connection på OSL, så om dere ser en hesblesende gjøk i fullt firsprang (...rask gange) gjennom terminalen i den tiden får dere bare heie og klappe. Flaggveiving godtas også, men lengre samtaler utgår.. Nyt dagen. Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Browncoat
|
![]()
Grynt fra Tananger
Her har all arbeidslyst forduftet, sammen med finværet. Dessverre så er det ikke så enkelt, da jeg må kle meg i arbeidsklær og komme meg ut i verkstedet for å få unna det som venter der ![]() I tillegg så ser det ut til å bli overtid i dag, noe som jeg egentlig ikke har lyst til. Det jeg HAR lyst til er å sove lenge, booke flybilletter til varmere strøk og å reise dit. Men det ser ikke ut til å bli noe av enda... Vel, ha en bedre dag forumister... |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God morgen fra Snillfjord!
![]() Her var det tidlig på'n siden en sitter hundevakt for naboen som er på ski-NM på Røros, morsomt med litt selskap i heimen også. Det yrer litt nå og er om lag 3 grader pluss og GLATT som bare rakkern utendørs. ![]() Ellers er en i gang med innkjøring av ny pc.....var jaggu meg ikke lett med disse nymotens greiene. ![]() ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen fra Gardermoen.
Årets kick-off er unnagjort og det hele ble toppet med opptreden av selveste DJ Dan igår kveld ![]() ![]() Ingen større planer enn å innta en frokost og deretter sette kursen mot hjem og kontor. Ha en fin torsdag!
![]() |
#10 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Skal si det var aktivitet her på morgenen.
God morgen forresten. Blir halv dag på kontoret og halv dag på hjemmekontoret idag da det kommer noen håndverkere på besøk. Og de må jo overvåkes. Ellers har jeg sittet og lest om SAS sin nye rute til Hong Kong. Ikke de mest spenstige rutetidene dessverre. Og prisene var jo også temmelig stive for alt over billigste GO. Flere detaljer her:http://bonusfeber.no/sas-har-startet...ng-kong-ruten/ Ha en fin en! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra skibakken, snøfnuggene daler så lett så jeg tror dette blir en god dag :-)
Ha en flott torsdag!
![]() |
#12 | |
ScanFlyer Rusty
|
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Ufattelig herlig å sove til 1100. Gjemmekontor fra 1500 blir bra. Ellers må jeg sende av gårde en liten klage til Booking, et av hotellene jeg bestilte og avbestilte har vært inne å forsynt seg av pengene mine. Ikkje bra! Ha en fin-fin torsdag, med eller uten paraplydrinker!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Hei Hypern!
Tradisjonen tro blir det nok enten 19 F/H, eller parkering ved utlandsterminal med buss.... Brum, It`s not the fart that kill, it`s the smell.... Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Rakettforskar
![]() Join Date: Jan 2012
|
![]()
"Morn" frå Trondheim-ish. Har heime-kontor/lesedag. Fekk starta dagen med nokre runder i bassenget, men kan ikkje skilte med like bra utsikt som i første post
![]() Ha ein bra ein!
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag fra L1 | Someone | Flyforum | 14 | 23-05-2019 20:54 |
God torsdag fra SAW! | petter380 | Flyforum | 15 | 14-12-2017 15:50 |
God lørdagsmorgen fra det østlige Asia | Ståle | Flyforum | 27 | 18-05-2013 23:25 |
God morgen fra det sørligste Asia | Ståle | Flyforum | 16 | 18-05-2012 22:15 |
God torsdag fra hovedstaden! | Hypern | Flyforum | 18 | 19-01-2012 23:05 |