Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29-01-2015, 04:15   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God torsdag fra sørøst Asia

Mornings fra Langkawi. Mor og barn sover fortsatt, så benyttet sjansen til en tur på gymmen før det blir noen lengder i bassenget. Utover det har jeg behagelig få planer. 30 grader og sol, så behagelig vær

Ha en fin dag
Old 29-01-2015, 05:24   #2
TriStar
ScanFlyer Crusty

TriStar's Avatar

Default Re: God torsdag fra sørøst Asia

God morgen fra Chiang Mai, samme behagelige værtype her som hos Someone på Langkawi. Snart ut på en liten badetur, men siden det er langt til havet herfra blir det en frisk ferskvannsdukkert i en elv i nærheten. Siste dag på hytta, i morgen går ferden sørover. Ha en aldeles fortreffelig dag
TriStar is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 07:24   #3
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra Oslo nord - været er topp med + 1 grad og fremdeles opphold. Det er meldt om mye regn på vestlandet, sørlandet og Østlandet i dag.

Добрай раніцы з паўночнага Осла - надвор'е вялікі з + 1 ступені і па-ранейшаму заставацца. Ёсць паведамленні аб моцным дажджы на заходнім узбярэжжы, Sørlandet і Усходняй Нарвегіі сёння.

Ha en god dag.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 07:34   #4
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

God morgen fra Sola!

Og her er det enda mer trott.no og syk.no som er gjennomgangstråden. Men de sier at det skal bli verre før det blir bedre, så får man stole på det. Men det er torsdag, så man skal vel ikke klage, for i morgen er det fredag!

Ha en fin en forumister!

God morgen fra den nord Oslo - flott vær fra + 1 grad og fortsatt gjenstår. Det er meldt om kraftig regn på vestkysten, Sørlandet og Øst-Norge i dag.

Javel Jan, blitt Hviterussisk værmelder nå da?

Quote:
Originally Posted by ATC-flyradar View Post
Добрай раніцы з паўночнага Осла - надвор'е вялікі з + 1 ступені і па-ранейшаму заставацца. Ёсць паведамленні аб моцным дажджы на заходнім узбярэжжы, Sørlandet і Усходняй Нарвегіі сёння.
Old 29-01-2015, 07:38   #5
Discus
ScanFlyer Inventory

Galley Slave
Global Moderator

Discus's Avatar

God morgen fra gjemmekontoret. Må ut til en reparatør for å få fikset noe på morgenkvisten, og så trekker man seg inn mot tigerstaden etter det. Slaps og sølete ut ser jeg - stønn

Old 29-01-2015, 08:17   #6
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

God morgen fra Sør-vest Skaun.

Siste dagen i hustrig vær her før man skal nyte varme NY noen dager... Eller vent... Meldt ned mot -23 i NY de neste dagene ja..... Stemmer det, trøndervær der borte! Brum... Frem med vinterjakken og skoene igjen....

Ellers fortsatt forkjøla, helsikkes så lenge dritten holder tak, får satse på noe å varme strupen på ombord på SK907 i morgen. Ser nå at jeg kun har 45 min connection på OSL, så om dere ser en hesblesende gjøk i fullt firsprang (...rask gange) gjennom terminalen i den tiden får dere bare heie og klappe. Flaggveiving godtas også, men lengre samtaler utgår..

Nyt dagen.

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 08:27   #7
BSSW
Browncoat

BSSW's Avatar

Grynt fra Tananger

Her har all arbeidslyst forduftet, sammen med finværet. Dessverre så er det ikke så enkelt, da jeg må kle meg i arbeidsklær og komme meg ut i verkstedet for å få unna det som venter der

I tillegg så ser det ut til å bli overtid i dag, noe som jeg egentlig ikke har lyst til.

Det jeg HAR lyst til er å sove lenge, booke flybilletter til varmere strøk og å reise dit. Men det ser ikke ut til å bli noe av enda...

Vel, ha en bedre dag forumister...
BSSW is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 08:33   #8
ForeverSAS
ScanFlyer Gold

God morgen fra Snillfjord!

Her var det tidlig på'n siden en sitter hundevakt for naboen som er på ski-NM på Røros, morsomt med litt selskap i heimen også. Det yrer litt nå og er om lag 3 grader pluss og GLATT som bare rakkern utendørs.

Ellers er en i gang med innkjøring av ny pc.....var jaggu meg ikke lett med disse nymotens greiene. sliter mest med epost oppsett, men det løser seg evt ved en tur på expert tenker jeg.

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!
ForeverSAS is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 09:02   #9
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

God morgen fra Gardermoen.

Årets kick-off er unnagjort og det hele ble toppet med opptreden av selveste DJ Dan igår kveld Deretter kom E-TYPE på scenen så da ble det god kok

Ingen større planer enn å innta en frokost og deretter sette kursen mot hjem og kontor.

Ha en fin torsdag!

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 09:29   #10
Bizflyer
FinalCall.travel/no

Bizflyer's Avatar

Skal si det var aktivitet her på morgenen.
God morgen forresten.

Blir halv dag på kontoret og halv dag på hjemmekontoret idag da det kommer noen håndverkere på besøk. Og de må jo overvåkes.

Ellers har jeg sittet og lest om SAS sin nye rute til Hong Kong. Ikke de mest spenstige rutetidene dessverre. Og prisene var jo også temmelig stive for alt over billigste GO.
Flere detaljer her:http://bonusfeber.no/sas-har-startet...ng-kong-ruten/

Ha en fin en!

There is only one way of flying! In Businessclass Åff kårs!
Bizflyer is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 09:47   #11
RJon
ScanFlyer Dusty

RJon's Avatar

God morgen fra skibakken, snøfnuggene daler så lett så jeg tror dette blir en god dag :-)
Ha en flott torsdag!
RJon is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 12:23   #12
Hypern
ScanFlyer Rusty

Hypern's Avatar

Quote:
Originally Posted by kimpe View Post
God morgen fra Sør-vest Skaun.

Ellers fortsatt forkjøla, helsikkes så lenge dritten holder tak, får satse på noe å varme strupen på ombord på SK907 i morgen. Ser nå at jeg kun har 45 min connection på OSL, så om dere ser en hesblesende gjøk i fullt firsprang (...rask gange) gjennom terminalen i den tiden får dere bare heie og klappe. Flaggveiving godtas også, men lengre samtaler utgår..

Nyt dagen.

Kim
Jeg håper du får gate 19H ved ankomst OSL også sånn for sikkerhets skyld. Da blir det svetting av dmensjoner. God ettermiddag kan man vel si fra Pilestredet. Her forsøkte man å være på forelesing 08:30 i dag tidlig, men t-banens signalsystem fant ut at Robert Erikssons nye arbeidsmiljølov også gjaldt dem så de streiket. Ergo ble det en kombinasjon buss for t-bane, gå for buss og buss for t-bane atter en gang. Men fikk med meg siste halvdel da og det er da bedre enn ikkeno. Nå har jeg en lunchpause før neste og siste forelesing for dagen.
Hypern is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 12:25   #13
AirbusTrond
ScanFlyer Mile High Club

AirbusTrond's Avatar

God dag fra Gamle Oslo. Ufattelig herlig å sove til 1100. Gjemmekontor fra 1500 blir bra. Ellers må jeg sende av gårde en liten klage til Booking, et av hotellene jeg bestilte og avbestilte har vært inne å forsynt seg av pengene mine. Ikkje bra! Ha en fin-fin torsdag, med eller uten paraplydrinker!
AirbusTrond is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 12:33   #14
kimpe
Jet-setter :)

kimpe's Avatar

Hei Hypern!

Tradisjonen tro blir det nok enten 19 F/H, eller parkering ved utlandsterminal med buss.... Brum, It`s not the fart that kill, it`s the smell....

Kim
kimpe is offline   Reply With Quote
Old 29-01-2015, 12:48   #15
roger
Rakettforskar

"Morn" frå Trondheim-ish. Har heime-kontor/lesedag. Fekk starta dagen med nokre runder i bassenget, men kan ikkje skilte med like bra utsikt som i første post . I dag ligg det jammen an til ein kinotur, då eit vennepar gav oss gåvekort på kino PLUSS barnepass! Greitt å få det unna før det blir enno meir hektisk...

Ha ein bra ein!

Posting Rules