![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Praktisk å ha hotell inne i internasjonal sone. Har allerede idag fått meg noen runder i svømmebassenget. Og så går turen snart nordover igjen.
Ha en god en alle som har tenkt ta seg vann over hodet på en flyplass.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Skikkelig drittvær i dag, og i dag er det dessverre en mulighet for at man må ta på seg en kjeledress og vernesko.... Nuvel, kaffe har man, og PC har man, så man skal ikke bare klage. Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord - minus 3 garder og ikke noe vind - herlig morgenstund med lufting av hund og frokost inntatt.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. For første gang på i hvertfall 5 år kan jeg våkne og konstatere jeg har feber. Foreløpig går den nye dietten ut på Paracet og tørre kjeks, så det hjelper sikkert mot noe. Ser ut som sjefen fikk rett om at ferie er usunt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God morgen fra kantina på OSL. Prøver å vekke meg selv før SK455 tar meg til CPH før 5.10 connection for så å reise med SK2751 til WAW og skolebenken igjen.
Noen som har noen tips til hva en kan bedrive tiden med i København i 3-4 timer? Lenge siden sist jeg har vært der. Tor-H |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra en regntung Bergen. Enn så lenge ikke booket noe for 2015
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Like sikkert som vinteren kommer influensaen. Her er man frisk i det minste. Tja og man har fortsatt ferie ei uke til. Hva gjør man med det tro? Begynner å bli litt lei ferie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Riktig god morgen fra Trøndelag!
![]() Dro seg til alt overmål opp klokka 07.30 i dag, det får en si er bra for en som godt kan sove til 10.00 og litt til. Nytt år og nye muligheter er følelsen denne første ordentlige ukedagen i 2015. Ellers ligger snøen så langt en ser, men det ryktes at den nok en gang skal forsvinne mot slutten av uka.. ![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Star Alliance only.
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Jan 2008
|
![]()
God dag fra LHR T5. Akkurat ankommet fra NAS, og nå blir det 5 timer med venting på BA760 til BGO. Dermed er det mye som tyder på at ferien er over for denne gang. Nå skal det i grunnen bli godt å komme seg hjem igjen, og komme i gang med å hente meg inn igjen etter 2 uker borte. Siden det har vært jul/nyttår, så antar jeg det er fort gjort...
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Dubai International Airport Hotel | thorhansen | Reiseforum | 3 | 22-01-2014 07:39 |
Novotel BKK Airport Hotel. Bra spotterhotell? | AN0510 | Flyspotting | 5 | 25-10-2011 14:05 |
Fotoutstilling på Rica Airport Hotel Stavanger | gilera | Bilder & foto | 4 | 19-12-2010 00:44 |
Airport Hotel ZRH ? | sail4fun | Reiseforum | 1 | 17-08-2008 09:57 |
Airport Hotel på EWR | SQ 777 | Flyforum | 5 | 01-06-2007 18:48 |