![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God torsdag fra Kristiansand
Bilen venter enda på deler og er derfor fotgjenger i ihvertfall et par dager til. Søkte ny ESTA i natt og bestilte tur til USA 18-24 april. Var litt bekymret i.o.m at jeg har blitt tatt ut til ekstra intervju flere ganger på ankomst EWR. Heldigvis gikk den i orden. (De har aldri hatt noe å utsette på meg og har begge gangene sagt at jeg var mer en velkommen tilbake senere). Ellers noterer jeg regnvær og ønsker folket en fin dag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Skogen, hvor jeg fortsetter med årsoppgjøret. Hotell i KL ble fikset i går, så da gjennstår bare Singapore, hvor jeg ikke helt klarer bestemme meg for budsjett og område. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Drammen. Her er man tidlig på kontoret, og skal prøve å dra i land et større prosjekt for et direktorat i dag. Forhåpentligvis kan man overlevere produktet til kunden før helga ringes inn! Ha en flott torsdag!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Kjenner på skrotten at det snart skal blir godt med helg, da man er trøtt som en strømpe etter å ha hatt en lang arbeidsuke som begynte forrige lørdag! ![]() Men i kveld blir det quiz og noen øl på det lokale vannhullet, så da har man noe å se frem til! Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God morgen fra Trondheim
Hjemme på fjerde dag med rygg-klikk.....KJEDELIIIIIIG Ser heldigvis lysning i skogen.....ryggen er bedre enn igår ![]() Ha en stråååålende dag ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Morn fra Snillfjord! Skyet opphold og ca 3+ i lufta for øyeblikket. Her er det, som alltid en rolig dag på planen med frokost og diverse hjemmesysler.
![]() Ønsker alle forumister og #avgeeks en toppers dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
God ettermiddag fra HKG. 7t til neste avgang som jo er passende for å dra inn til byen og mekke middag syns jeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God formiddag fra 15 km Oslo sentrum ( Stortorget) mot Gardermoen denne morgen med 5 pluss grader og blå himmel - det skal synke ned til 2-3 + grader og det kan komme noe nedbør utover ettermiddagen.
Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Good morning fra vestsørøst. Trår til med 14 kuldegrader i dag, og det blir neppe over null på dagtid til tross for finvær. Godt man har skikkelig hus.
Ble lang dag på sykehus i Greenville i går. Heldigvis gikk alt bra, men svigerbestemor er fortsatt 'kritisk'. Men nå er det bare å la naturen gjøre sitt. Dama på 98 er seig.... Jobbedag i dag, men først må guttungen fores og jages ut ... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |
God torsdag 23.08 | Commuter | Flyforum | 11 | 23-08-2012 22:59 |