![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. -11 og bare noen tynne skyer her på øye. Her har vi alt vært oppe en stund. Ny middag i Sandefjord i kveld, før vi etter juniors leggetid plasserer han i bilsetet og kjører rett til Beitostølen. Håper han da sover hele veien. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
Oslo nord har minus 14 - litt sur trekk kjennes når det er så kaldt ute. Denne dagen går til å slappe av etter et stort familieselskap i går med barn, barnebarn og med sine kjære - så ble vi 13 personer til årets 2.juledag`s middag - selvsagt RIBBE med tilbør.
Ha en god helg. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Nov 2011
|
![]()
God morgen fra Hilton CPH. Litt skyet her i dag men sikkert varmere enn hjemme. Flott hotell å bo på. Men kjedelig med falsk brannalarm klokken 0330 i natt. Mange trøtte tryner som kom ut da.
SAS Plus hjem i ettermiddag, men først en tur inn til sentrum. Ønsker alle en fin dag! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
God tredjedag fra SAS loungen. 30 timer med flyvning ligger og venter.
![]() |
#5 |
Flyprat fusentast
![]() Join Date: Nov 2009
|
![]()
God morgen fra Sandnes. I kveld går turen tilbake til Drammen, så får man bare håpe at rekrutten sover hele veien. Ha en flott romjul!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'morgen fra et mildt North Georgia ... I langt bedre form etter at jeg sikk et 'skudd' steroider i rompa i går. Nå klarer jeg til og med å trekke pusten!
Ellers er det jobbhelg og Popquiz som står i fokus akkurat nå ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God lørdag fra Kristiansand. Som vanlig er det jeg som blir oppringt når noe går galt på venner og families reiser (siden jeg som regel booker/hjelper med å booke dem). Det startet med 3 venner som i går dro fra Kjevik til Hong Kong (krs-cph-pek-hkg). Flyet til CPH ble forsinket, dermed rakk de ikke SK til PEK og fikk hotell for natten og fly CPH-FRA-PEK-HKG. De landet 2 timer sent i FRA og dermed rakk de ikke flyet videre derifra heller. Det blir med andre ord en lang reise.. og mange telefoner for meg! Satser på at noen klarer å få de til HKG i kveld, men det ser mørkt ut akkurat nå.
Ellers har det gått i bytting av julegaver (feil størrelser) og romjulssalg ![]() Edit: Da var turen videre i boks for 2 av de 3. De ble booket videre på Korean til Seoul, Cathay til HKG. Flott gjort av SAS å booke videre med konkurrentene (skyteam). Edit2: SAS skandinaviske kundeservice ville ikke booke sistemann videre da han måtte "kontakte sitt reisebyrå". Heldigvis kom jeg til engelsktalende konsulent nå etter kl 17 og der var det ingen problem å endre billetten og han fikk samme flighter som de andre. Edit3: FRA-ICN er selvfølgelig så forsinket at de nå ikke rekker avgangen videre til HKG... Last edited by mcduck; 27-12-2014 at 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 19 | 02-01-2016 20:47 |
God søndag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 18 | 26-07-2015 16:48 |
God tirsdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 6 | 21-07-2015 13:52 |
God tirsdag fra Tjøme | Someone | Flyforum | 9 | 14-07-2015 16:59 |