![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Ny meny, nye og mer behagelige stoler, fleksible løsninger, samt ny economy extra klasse og wifi blir Air Frances nye kort i kampen om businesskundene på de korte og mellomlange flyvningene.
http://www.boarding.no/art.asp?id=59106 Jeg haaper dette fungerer. JEg vet ikke om dette vil gjelde Norge etterhvert, da flytypene det gjelder, ikke flys til Norge. WiFi blir vel standard hos de fleste etterhvert. AF har stivnet litt i formen, men er et selskap jeg egentlig liker relativt godt, og CDG kommer seg som transferflyplass. De boer derimot gjoere noe med stivbent regelverk for billetter og forbedre sitt bonusprogram.
![]() |
#2 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Har det skjedd noe annet her enn at du har blitt vant med flyplassen?
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
Jeg har vært vant med den både før og etter forbedringer. Tog mellom terminalene, bedre transfer på E, forbedret terminal 1 bl.a.
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
AVOD/PTV på kort og mellomdistanse | Twin Otter | Flyforum | 2 | 11-12-2010 00:22 |
Air France oppgraderer business class på long haul | Someone | Flyforum | 6 | 21-09-2010 19:38 |
Air France presenterer ny corporate identity om kort tid | Blubird | Flyforum | 52 | 20-02-2009 22:30 |
Air France og Delta Air Lines ønsker joint.venture over dammen | CK | Flyforum | 17 | 25-10-2007 15:42 |
To MD80 incidents paa kort tid ... | LN-MOW | Flyforum | 3 | 29-09-2007 10:36 |