![]() |
|
![]() |
#1 |
AirBussjåfør
|
![]()
Noen som har erfaring med dette?
Har booket en 5,40 timers flight fra EWR til PHX med Uniteds 737-900 og ser de tilbyr såkalt "Eco Plus" til 80 dollar per pers. Er dette verd prisen syns dere? Leste og på et tilfeldig forum at Star Alliance Silver (jeg er EBS) kan booke Eco Plus gratis på alle Uniteds flygniger, men tidligst 24 timer før avgang så fremt det er ledige seter å oppdrive. Stemmer det? Last edited by CaptainMorgan; 16-11-2014 at 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Verd det vil jeg ikke uttale meg om
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Du får ikke lengre gratis eco plus med star silver eller gold, bare Uniteds egne Eliter som får dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg mener ikke United Plus er verdt det. Er selv 183,5 og greier meg fint i vanlig Eco.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Enig, syns heller ikke det er verdt det på en sånn tur. Tok det fra OSL - EWR en gang, helt kurrant, men ikke noe jeg gidder gjøre igjen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
AirBussjåfør
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Heisan! Naa blir vel jeg litt partisk i dette tilfelle og vi tar selvfoelgelig imot ekstra revenue, men spoermaalet om det er verd prisen for Economy Plus eller ikke er vel veldig opp til den enkelte. Det er mange her som setter stor forventning paa seteplass og comfort, on mange tar det ikke saa hoeytidelig saa lenge det holder en minimumstandard. Folk sine pengevaner er ikke basert paa logikk, men har du raad til dette, og du er av "normal" stoerrelse saa ville jeg anbefale det. Min bror reiser relativt ofte fra OSL med oss, og kom til en konklusjon en tid tilbake at det var verd de ekstra pengene, selv om han som de fleste av oss maa jobbe for disse pengene. Vil du bruke disse pengene paa en bedre middag naar du kommer fram gaar det som SAS-flyer sier fint i "vanlig" economy ogsaa...
![]() Dag
![]() |
#8 |
ScanFlyer Blue
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
AirBussjåfør
|
![]() Quote:
Spesielt når flybilletten i seg selv ikke kostet noe særlig. Alt ble bestilt samlet i en billett via SAS Kundeservice, så da ble det billigere enn å bestille separat. Last edited by CaptainMorgan; 17-11-2014 at 08:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
Heisann!
Ville kun gjort det om du havner på nødutgang eller første rad i Eco Plus. Gjør det selv stort sett hver gang, men liker å ha litt plass rundt meg. Individuelt, men for meg er tilbudet bra å ha! Kim |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hvis du er så heldig å få nødutgang eller første rad i E+, og i tillegg et ledig midtsete, så er det avgjort verdt pengene - i alle fall på strekningen EWR-OSL. Litt bedre plass i E+ kompenserer vel også litt for det skrekkelige, klaustrofobisk lille flyet UA bruker mellom Oslo og EWR.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Up in the air ✈
|
![]()
Bra valg! Blir topp dette her
![]() Jeg reiser selv sykt mye med United og Economy Plus er kjempe bra. Selv om jeg får sitte der gratis hver gang, så hadde jeg spyttet ut litt mer $ for å sitte der. God tur ....and enjoy flying the friendly skies ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Nov 2008
|
![]()
Er det slik at sannsynligheten for ledig midtsete er større i eco pluss, regner med at fylles opp bak i vanlig eco før en fyller opp med stausløse og "gratispassasjerer"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Join Date: Aug 2005
|
![]()
Over til USA er det sjansen relativt stor, men domestic mindre siden det er alltid mange stand-by ( av en eller annen grunn ), og der fyller de opp alle seter... På den annen side fyller de First opp med UA status . Ofte etter boarding har vi blitt hentet og puttet foran.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Jeg har i hvert fall inntrykk av at UA prøver å sørge for at folk med UA status får ledig sete eller til og med egen rad,innenriks i USA er flyene fulle,så da blir det litt teoretisk.Hvor det er størst mulighet for tomt sete ved siden av på internasjonale tror jeg avhenger av pasasjermixen,dvs mest amerikanere = flere med status og mindre sjangse. OSL-EWR er det meget god sjangse for tomt midtsete i E+,og rimelig bra for egen rad,ihvertfall med UA status.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
AirBussjåfør
|
![]()
Nå bestilte jeg og reisefølget D og F sete i håp om at vi ikke får noen feit, hostende kolspasient mellom oss.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Up in the air ✈
|
![]()
Takk for det! Blir kjempe topp dette med hele billetten fra IAH til SGN og tilbake oppgradert til Business. Veldig fornøyd med at mine GPU's gikk gjennom.
![]() Februar turen blir også litt av reise...som du vil se på ruten. Hver eneste fly har blitt oppgradert til 1A.---(innenfor USA). Tenk å gjøre sånt uten å bruke en ekstra $ eller poeng! Helt fantastisk. Har også planer for en januar mileage run. Blir enten Singapore eller Seoul. Har ikke bestemt meg enda. Hvor skal dine langturer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Blue
|
![]() Quote:
God tur :-) PS : SGN er for så vidt OK,men har du tid anbefaler jeg å dra til Hanoi,det er en skikelig interesant by,og du kommer deg dit veldig rimelig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Up in the air ✈
|
![]() Quote:
![]() ![]() Takk for tips om Vietnam. Skal se hva jeg finner på! God tur til deg også ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
United med premium economy | Someone | Flyforum | 4 | 14-04-2018 07:21 |
Gratis snacks tilbake i United economy | Fnate | Reiseforum | 6 | 13-12-2015 11:23 |
Med SAS og United til New York i economy og business | Cecilie | TripReports | 50 | 13-07-2013 21:10 |
United selger abonnement på Economy Plus og innsjekket bagasje | gygrid | Småprat | 6 | 05-06-2013 13:46 |