![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Finner tur-retur JFK for 1829 kr! Det må seiast å vere ekstremt billig. Lurer på om dette er under kostpris. Kan iallefall ikkje vere langt unna!
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da har jeg bestilt neste juli, 3200 kr pr hode med bagasje!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
T/R OSL-JFK for 1900spenn her i juni. Pent.
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Global Moderator Join Date: Dec 2009
|
![]()
Og der var Norwegian sine nettsider nede
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
evig optimist
|
![]()
hvor finnes info om setetypene? finner ikke en dritt jeg..
![]() |
#6 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Da ble det jaggu en tur tilbake til New York i august. 2500kr t/r med nødutgangsete, bagasje og mat må sies å være en akseptabel pris.
Da må man bare finne et billig, kurant hotell som ikke tar betalt før ankomst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Born to run
|
![]()
det finner du på booking.com :-)
![]() |
#8 |
Born to run
|
![]()
Lurer på hvordan komforten blir, med en slik config, og med seter som ikke kan legges tilbake. Rett opp og ned i timesvis høres ikke veldig fristende ut...Pris er ikke alt...
Og hvis det med wifi basert avod stemmer, hvor stabilt kan et slikt opplegg være? Sliter jo her på berget med streaming av feks Sumo og andre programmer på stasjonær data.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Må jo ta en tur for testen skyld på monkeyclass, ble 3500,- her inkl mat..
![]() |
#10 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Med alt inkludert blir ikke dette så mye billigere enn konkurentene, og med disse setene (ser direkte vonde ut i begge klasser), er det lite fristende for min del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
evig optimist
|
![]()
stor trafikk, finner ikke en pris heller. Men men, blir vel tilgjengelig i løpet av dagen.
![]() |
#12 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]()
Virker som de selger bra nå, selv om sidene sliter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Folk kan si hva de vil, men en heisatur til NYC på 10 dager til 2000 kroner i juli!! Da skal jeg fint overleve i et trangt sete i 7 timer. Det er null stress!!
![]() Gleder meg til å dra på tur. Men er det noen som vet om de tar betalt for underholdningssystemet sitt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Done deal, sommerferien '13 foran veggen ombord i en 787 fra Norwegian - check.
![]() |
#15 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Fant t\r New York i fellesferien for ca 7500 for hele familien (2 voksne + 1 barn. mat, bagasje, sete inkl). Kom så langt at jeg rakk å skrive inn navn på alle passasjerer. Når jeg så skal gå videre for å inn med kredittkortopplysninger detter Norwegian.no sammen, og når jeg prøver igjen har prisen doblet seg. Aargh
![]() |
#16 | |
ScanFlyer Crusty
|
![]() Quote:
Her de første uger bliver DY nok meget gode til at have nogle kampagnepriser, men lad os se hvor hurtigt det bliver umuligt at få billig-pris i begge retninger - som på Europa. Nej tricket her at at bilde folk ind at det er meget billigere end det reelt er ved at unbundle. Desværre, så har vi jo tidligere set at den form for marketing virker. Men beklager - hverken pris- eller produktmæssigt synes jeg der er noget som helst at være imponeret over. JFK-ruten er helt fin, hvis man kan finde billige billetter, men det kan man altså også hos konkurrenterne når man lægger alle gebyrer og tillæg oveni hos DY. BKK derimod er en kombination af vel markedets værste tidspunkter og pay, pay, pay for alting ekstra - så man ender op på samme pris for flybilletten som alle andre tager for deres kampagnebilletter. Thai, Emirates, Qatar, Turkish osv. havde alle kampagnepriser sidste år på lige omkring eller lige over 4.000,- - altså i realiteten billigere end DY når alle tillæg er lagt til. Men igen - de får sikkert success med det. Nordmænd elsker at se deres "eget navn og flag" på halen af et fly - og er jo igennem årene blevet "overbevist" om at Kjos altid er billigst - uanset hvad der så ellers er sandheden. DY er også sluppet rigtigt godt fra at bilde folk ind at de nu får fly, der vel nærmest ikke bruger brændstof og bliver rene luksusoplevelser ombord når det gælder komfort. Det værste er at folk rent faktisk tror på det. Lad os vente lidt tid og se hvor billigt det reelt bliver. Nyhedens interesse er her lige nu - og Kjos er klog nok til at sørge for rigeligt med kampagnebilletter idag og de kommende uger. Jeg tvivler dog på at det er ret mange som får kampagnepriser i begge retninger når der er gået nogle måneder..
![]() |
![]() |
#17 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Bare YQ kost på en slik reise er 2200-2300 kroner, i tillegg kommer immigration, customs, security og div andre avgifter. I tillegg har vel DY og planer om å tjene penger, så tror nok ikke man skal venne seg til en slik pris.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Scanflyer Silver
|
![]()
Og sånn går no dagene
![]()
![]() |
#19 | |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Apr 2005
|
![]() Quote:
På meg virker det heller ikke de har lagt ut noen ekstra kampanjepriser her. De har lagt ut de priesene de har tenkt å starte med, også vil de justere etter etterspørsel. Og ja det er kanskje ikke så mye billigere enn konkurentene når du sammenliggner alt, men jeg tror DY har flere biletter tilgjengelig mellom 3000-6000(alt inkl) enn det konkurentene har. Det er jo i dette området de etablerte har sine "lokkepriser". Og dette vil føre til at SAS, United og Iceland Air må justere sine priser. Noe som gjør at de som foretrekker disse selskapene også får en rimligere opplevelse. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Det er iallefall helt sikkert at DY ikke kan ha mange seter pr avgang til 999,- dersom de har planer om ikke å tape penger på dette.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Service ombord på SAS longhaul | Ståle | Reiseforum | 88 | 28-12-2024 02:57 |
SAS - LongHaul priser i Business | peterfox | Reiseforum | 1 | 04-08-2014 07:22 |
AirBerlin - service og komfort? (splittet) | Bizflyer | Reiseforum | 7 | 10-03-2012 17:25 |
Komfort/service - Air China 777-300? | ostis | Reiseforum | 4 | 19-01-2012 12:32 |