![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings her fra nord for Nordpolen. Skyet og fire grader når jeg kikker ut. Uvant at det verken er junior eller vekkerklokken som vekket meg i dag da han fant ut at man kan sove lenge når det er helg. Etter på blir det litt far og sønn tid mens mor trener, så hva passer da bedre og dra på Strøm-Larsen hvor en skikkelig biff til dagens middag. Litt ski på TVen blir det vel i løpet av dagen også. Ha en fin dag
Last edited by Someone; 22-11-2014 at 08:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Crusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
God morgen fra Bodø! Halvmørkt og tåke ute. Fin innedag, med andre ord. Hodet er nede i bøkene og verdenscupen i skøyter fra Seoul står og surrer i bakgrunnen.
Ha en fin lørdag du også ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Dec 2007
|
![]()
Kult med 0 timer søvn pga hoste i hele natt. SLUTTET FOR POKKER Å RØYKE FOR 245 DAGER SIDEN!!!!!!!!!
Åkke som, denne kroppen er ikke bygd på sukkerspinn og glasur så vi bærer over det. Full horisontal i stresslessen på jobben så går det seg vel til. Mye snax på OSL i dag, 747 777 340 330 osv osv....Nu - 10 liter kaffe!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God dag fra Gamle Oslo. Biff blir det også her - så et enormt marmorert stykke på bein i Berlin, og det ble med hjem. Ellers har jeg regnet på at det ble en svært lønnsom tur. Sparte 2.500 kroner på jakke, 700 kroner på sprit, 300 på diverse såpe etc, 200 på vin, x antall kroner på sigarollos unt so weiter. Og så marsipan da, selvsagt! Og så fikk man selvsagt tak i Lebkuchen. Førjulstur til Berlin er blitt en god tradisjon.
Ha en fin-fin lørdag!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Superflyer
|
![]()
God lørdag fra Stjørdal
Idag blir det julemesse for mor og tur i "gata" for far og minstemann. Størstemann er i gode hender til tante og onkel, og skal på kino+kafe. Ha en nydelig lørdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Molded
![]() Join Date: Jun 2013
|
![]()
God ettermiddag fra OSL. Flere vektere enn pasasjerer i security i dag, tror ikke jeg har opplevd færre mennesker på flyplassen før. (Bortsett fra under askeskyen)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Flyklapper
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
G'moorgen! Frokost hentet fra Guy's Biscuit Barn og fortært .. nå venter det et tonn med løv som skal rakes og brennes. Vel, så lenge jeg gidder ihvertfall. ..
Arse-nal mon ManUsj skal bivånes og kanskje blir det en tur til Costco også .. er tom for MexiCoke. Ha en strålende lørdag, enten dere er på universitet, Barteby, Hovedstad eller annet .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Livsnyter
![]() Join Date: Aug 2008
|
![]()
Fin eftermiddag her på (Bygd)´øen.
Og´ særdeles vellykket tur på byen i går, så vellykket at selv om jeg vet at jeg har et fly til Teheran kl 18, tror jeg ikke jeg GIDDER. Cupfinale i morgen og alt. God helg ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 11 | 19-08-2018 00:27 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 15 | 17-06-2017 14:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 10 | 12-12-2015 17:25 |
God lørdag fra Sandaker | Someone | Flyforum | 14 | 21-11-2015 23:35 |