Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 06-10-2021, 07:01   #1
SK384
ScanFlyer Dusty

SK384's Avatar

Default God morgen

God morgen her fra Riksen. Dagen starter tidlig siden nattevakten kommer og måler blodtrykk og tar blodprøver mellom 0600 og 0630. Ellers kom det oppløftende nyheter i går da det kom svar på to av prøvene og de var veldig fine.

Helikopterlandingsplassen er forresten rett uten for vinduet mitt så jeg får kjent på duften av jet A1 noen ganger for dagen. Savner å reise, jeg håper kanskje det blir en mulighet til en liten tur på slutten av året. Vi får se.
SK384 is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 07:16   #2
Twin Otter
ScanFlyer Mile High Club

Default Re: God morgen

God morgen fra Forus. Ny dag og nye muligheter her på bruket. Det første kjappe overblikket i nettavisen avslører at man atter en gang var heldig og kom seg på kontoret før trafikken tettet seg til. Aktiviteten tar seg definitivt opp og det er egentlig bare kjekt. Kvelden bringer muligens litt indretjeneste da håndverker gjorde seg ferdig med kjøkkenet i går og da gjenstår det litt vasking og rydding. Ha en fin dag forumister og fortsatt god bedring til SK384!
Twin Otter is online now   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 07:22   #3
FQTV
EBD

FQTV's Avatar

God morgen fra havet.

Plugg&Abandon blir det på dette hullet. Så til helgen er vi godt på vei til neste hull. At hoften streiker med til tider store stikkende smerter gjør ikke dagen kort og grei. Hadde aldri trodd at Ibux 600mg tok så mye smerte som den gjør. Nå blir det vel 3 Ibux/dag de neste 40 årene

FQTV

FQTV is online now   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 07:44   #4
LN-MOW
Flyklapper

LN-MOW's Avatar

G'morgen, ja ... Her i Mosjøen er det lite trafikk og jeg møtte kun en syklist mellom 'hytta' og kontoret. Så det kvalifiserer nok til grønn stripe på rushtrafikkartet.

Lang spasertur i går kveld, Kjenner det i beina i dag. På tide å steppe opp litt igjen. Kanskje gå foran meg selv med et godt eksempel inntil jeg reiser hjem.

Rolig kontordag forventes og et mini-Flyprat-treff i kveld blir nok dagens høydepunkt.
Radar Station KGRV3
LN-MOW is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 07:48   #5
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

God morgen. Basert på meldingene fra togtrafikken så var det greit å først ta hjemmekontor, før jeg henter i barnehagen etter lunsj og endrer status til hyttekontor. Ha en fin dag
Old 06-10-2021, 08:05   #6
RJon
ScanFlyer Dusty

RJon's Avatar

God morgen fra Clayton Hotel, Manchester Airport.

Fått i meg frokost og klar til å sette meg på toget til nordom Hadrians Wall om to timer. Togbytte på 5-6min frister ikke, da er det bedre å ta en rolig morgen og vente på direktetog.

Blei to nye flyplasser og ett nytt flyselskap på turen fra Bremen i går, alltid kjekt med nye inntrykk.

Ha en finfin onsdag folkens

Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
RJon is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 08:18   #7
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Morn fra kontoret, 15 min forsinket da mitt opprinnelige tog ikke følte for å kjøre som det skulle, så da ble det 15 min ekstra å slå ihjel på Sandvika Stasjon. Lite planer for fritiden i ettermiddag, kanskje plugge i en ladekabel på sykkelen, da det er meldt oppholdsvær og til tider litt sol i morgen. God trim å sykle 52 km totalt på en dag, selv med el-assistanse.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 08:48   #8
OJB
ScanFlyer Rusty

God morgen fra Sandnessjøen,
Rolig og fin morgen her i nord , ikke fullt så rolig på prosjektfronten.
Med dagens høye gasspriser i markedet er det prioritet i prosjektet å få startet opp sikkert og hurtig fase 2 i prosjektet vårt. Dagens gasspriser globalt tilsier 200 dollar fatet målt i oljeekvivalenter.
Og gassprisene faller neppe med det første. Brace , brace , for vinteren!
Vel , det vil helst gå bra.
Utpå ettermiddagen blir det middag med et annet forum medlem i Mosjøen.
Det er i nord det skjer.
Ha en fin dag.
OJB is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 11:14   #9
SudCaravelle
ScanFlyer Rusty

Hola fra Heming avdeling sør. En bedre frokost med litt spansk mimosa er inntatt på en av terrassene. Kjenner gårsdagen litt på kroppen som begynte med 17 stykker fra nabolaget på en utrolig langlunsj på en strandklubb og ble avsluttet med en gigantisk biff fra en annen planet på kvelden. Er fremdeles sjokkert over mat-kvaliteten så en mat-nerd koser seg konstant.

Nå er det sand-fri bassengkos hele dagen og en skikkelig middag i kveld.

Upcoming:BKK HKT BGO CDG DXB AMS CPH SFO AUS TPA
SudCaravelle is offline   Reply With Quote
Old 06-10-2021, 14:18   #10
Fnate
ScanFlyer Ununoctium

Fnate's Avatar

God efta fra Rhodos. Var tidlig oppe og hatt hele dagen i syklus pool-solstol-pool-solstol-roomservice-pool.... etc

Fint

Ha en like fint en

The only difference between me and a madman is that I am not mad.

You can't be mad at a crazy chick for loosing her mind
Fnate is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules