![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God morgen her fra Riksen. Dagen starter tidlig siden nattevakten kommer og måler blodtrykk og tar blodprøver mellom 0600 og 0630. Ellers kom det oppløftende nyheter i går da det kom svar på to av prøvene og de var veldig fine.
Helikopterlandingsplassen er forresten rett uten for vinduet mitt så jeg får kjent på duften av jet A1 noen ganger for dagen. Savner å reise, jeg håper kanskje det blir en mulighet til en liten tur på slutten av året. Vi får se. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Forus. Ny dag og nye muligheter her på bruket. Det første kjappe overblikket i nettavisen avslører at man atter en gang var heldig og kom seg på kontoret før trafikken tettet seg til. Aktiviteten tar seg definitivt opp og det er egentlig bare kjekt. Kvelden bringer muligens litt indretjeneste da håndverker gjorde seg ferdig med kjøkkenet i går og da gjenstår det litt vasking og rydding. Ha en fin dag forumister og fortsatt god bedring til SK384!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
EBD
![]() Join Date: Aug 2012
|
![]()
God morgen fra havet.
Plugg&Abandon blir det på dette hullet. Så til helgen er vi godt på vei til neste hull. At hoften streiker med til tider store stikkende smerter gjør ikke dagen kort og grei. Hadde aldri trodd at Ibux 600mg tok så mye smerte som den gjør. Nå blir det vel 3 Ibux/dag de neste 40 årene ![]() FQTV
![]() |
#4 |
Flyklapper
|
![]()
G'morgen, ja ... Her i Mosjøen er det lite trafikk og jeg møtte kun en syklist mellom 'hytta' og kontoret. Så det kvalifiserer nok til grønn stripe på rushtrafikkartet.
Lang spasertur i går kveld, Kjenner det i beina i dag. På tide å steppe opp litt igjen. Kanskje gå foran meg selv med et godt eksempel inntil jeg reiser hjem. Rolig kontordag forventes og et mini-Flyprat-treff i kveld blir nok dagens høydepunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
God morgen. Basert på meldingene fra togtrafikken så var det greit å først ta hjemmekontor, før jeg henter i barnehagen etter lunsj og endrer status til hyttekontor. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
God morgen fra Clayton Hotel, Manchester Airport.
Fått i meg frokost og klar til å sette meg på toget til nordom Hadrians Wall om to timer. Togbytte på 5-6min frister ikke, da er det bedre å ta en rolig morgen og vente på direktetog. Blei to nye flyplasser og ett nytt flyselskap på turen fra Bremen i går, alltid kjekt med nye inntrykk. Ha en finfin onsdag folkens ![]() Sent fra min SM-G781B via Tapatalk
![]() |
#7 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra kontoret, 15 min forsinket da mitt opprinnelige tog ikke følte for å kjøre som det skulle, så da ble det 15 min ekstra å slå ihjel på Sandvika Stasjon. Lite planer for fritiden i ettermiddag, kanskje plugge i en ladekabel på sykkelen, da det er meldt oppholdsvær og til tider litt sol i morgen. God trim å sykle 52 km totalt på en dag, selv med el-assistanse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Jul 2005
|
![]()
God morgen fra Sandnessjøen,
Rolig og fin morgen her i nord , ikke fullt så rolig på prosjektfronten. Med dagens høye gasspriser i markedet er det prioritet i prosjektet å få startet opp sikkert og hurtig fase 2 i prosjektet vårt. Dagens gasspriser globalt tilsier 200 dollar fatet målt i oljeekvivalenter. Og gassprisene faller neppe med det første. Brace , brace , for vinteren! Vel , det vil helst gå bra. Utpå ettermiddagen blir det middag med et annet forum medlem i Mosjøen. Det er i nord det skjer. Ha en fin dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ScanFlyer Rusty
![]() Join Date: Apr 2007
|
![]()
Hola fra Heming avdeling sør. En bedre frokost med litt spansk mimosa er inntatt på en av terrassene. Kjenner gårsdagen litt på kroppen som begynte med 17 stykker fra nabolaget på en utrolig langlunsj på en strandklubb og ble avsluttet med en gigantisk biff fra en annen planet på kvelden. Er fremdeles sjokkert over mat-kvaliteten så en mat-nerd koser seg konstant.
Nå er det sand-fri bassengkos hele dagen og en skikkelig middag i kveld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Ununoctium
![]() Join Date: Oct 2008
|
![]()
God efta fra Rhodos. Var tidlig oppe og hatt hele dagen i syklus pool-solstol-pool-solstol-roomservice-pool.... etc
Fint Ha en like fint en
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God morgen og god helg fra Disney World x 100 | SudCaravelle | Flyforum | 13 | 28-11-2013 19:53 |
God fredag morgen, god juleferie og ikke minst happy dommedag! | Utflyttet | Flyforum | 23 | 21-12-2012 15:53 |
God morgen spåmenn - SAS i morgen (12.10.2012) | Tjab | Register- og ATC-Forum | 4 | 12-10-2012 11:07 |
God morgen fra Flytoget fredag morgen! | fluxie | Flyforum | 21 | 07-10-2011 13:15 |
God morgen... eller er det god natt? | nime | Flyforum | 16 | 23-06-2011 19:02 |