![]() |
|
![]() |
#1 | |
ScanFlyer Molded
|
![]()
Lilleput Reiser slår sammen Chios og Lesvos og Peloponnes og Halkidiki.
Det betyr at det går samme fly til reisemålene Chios og Lesvos, og samme fly til Peloponnes og Halkidiki. Fra lilleput.no: Quote:
Er dette spikeren i kista for små aktører som Lilleput Reiser, eller tror dere de vil overleve den tøffe konkurransen med de store i chartermarkedet? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Håper de klarer seg! Men hvorfor velge Platanias når det er så mange finere steder på Kreta?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Dette var ikke bra.
Har reist med Lilleput reiser et par ganger, og jeg liker de som reiseopperatør. Men etter mitt syn, er det langt mellom Chios og Lesvos. Om reisende til Chios nå må lande på Lesvos, går det mye tid på reise mellom øyene. Om jeg reiser til noen av disse øyene på nytt, ville jeg valgt den øya hvor flyet lander. Personlig synes jeg Lesvos var bedre enn Chios, men det er mer smak og behag. Begge er fine øyer. Peloponnes og Halkidiki synes for meg noe enklere å kombinere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Det skal helt sikker lande begge steder. Halkidiki, som er i Nord-Hellas lar seg ikke kombinere med Peloponnes uten. I tidligere tider var det ikke uvanlig at ett charterfly landet to steder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ScanFlyer Silver
|
![]()
Det har du sikkert rett i, da det er et godt stykke mellom disse to stedene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
Lilleput Reiser i tøff rettsak | Glenn | Småprat | 7 | 06-02-2018 15:44 |
TAM og LanChile slår seg sammen | LN-MOW | Flyforum | 16 | 31-07-2012 01:22 |
BA og Iberia slår seg sammen | jameson82 | Flyforum | 2 | 29-11-2010 14:06 |
Forslag til reisemål sammen med mor? | OEH | Reiseforum | 5 | 25-07-2010 20:29 |
Slår sammen profiler... | Hurum | Flyforum | 0 | 02-12-2006 23:12 |