Flyprat

Go Back   Flyprat > Flyforum
Register Cookies FAQ Community Calendar Today's Posts Search

Notices

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 18-12-2014, 06:38   #1
Someone
ScanFlyer Inventory

Global Moderator

Someone's Avatar

Default God torsdag

Mornings. Selv om det ikke er de store mengdene det er snakk om er det ihvertfall positivt og konstatere det er hvitt ute. -3 påstår termometeret. På tide og komme meg til skogs før det i kveld er hjemme alene med jr., mens mor er på vift. Ha en fin dag
Old 18-12-2014, 06:45   #2
sirpjalle
ScanFlyer Mile High Club

sirpjalle's Avatar

Default Re: God torsdag

God morgen fra Sola!

Pluss 6 sa termometeret i bilen i dag, så her i Stavangerområdet er det fint lite og ingenting som minner om snart jul/vinter/desember i det hele tatt.

Mer opplæring på gang og julegrøt til lunsj. Senere i kveld skal juletreet få komme seg opp og inn i stua. Hmmm... Quiz og i kveld, blir vel noen juleøl dag på puben?

Ha en fin en forumister!
Old 18-12-2014, 06:47   #3
jcnorway
ScanFlyer Rusty

Galley Slave
Global Moderator

jcnorway's Avatar

God morgen ja.

Her er junior inne i dag 9 med hoste og snørr. Godt man har farmor og farfar rett i nærheten som kan avlaste på dagtid.

Årets siste julebord i aften - denne gang med de nærmeste kollegaene på jobb. Blir nok bra

Ha en fin en!

jcnorway is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 07:15   #4
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Kia ora fra Taupo. En blanding av regn og sol så egentlig ikke gjort så mye. Prøvde å dra for å se Mount Doom fra Ringenes Herre filmene men der var det bare regnregnregn. Snart middag og idag skal man tilogmed lage den selv på hostellet. NZ er et noe dyrere land å reise i enn de fleste andre steder jeg har reist rundt i, så kan jo prøve å spare noen penger. Svak krone hjelper jo ikke så mye det heller.

Henshaw is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 07:24   #5
ATC-flyradar
Traveler

ATC-flyradar's Avatar

God morgen fra Oslo Nord - snø på veier og gangveier - vekk - la snøen bli i høyere liggende strøk - så barn og voksne kan utfolde seg utover bra av PCspill. Minus 3 og for en gang skyld uten den kalde vinden.

Det går mot høytider og mye god mat.

ha en god dag der du er nå.

Jan

Next flight:
ATC-flyradar is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 07:54   #6
LN-FHU
Superflyer

LN-FHU's Avatar

Gooo morgen fra Trondheim
Nærmer seg de siste arbeidsdager før jul med stormskritt, jobber mye for tiden slik at tallene kommer ut i riktig farve

Ellers merkes det at det snart er jul, da man går med konstante manethender etter all vaskingen i heimen....gud bedre sier jeg

Men alt har en ende, også indretjeneste.....

Ha en fortreffelig torsdag

Frode H.
LN-FHU is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 08:59   #7
ErlA
ScanFlyer Gold

God Morgen fra Vestkysten, lite å melde. Mildværet er tilbake og håp om hvit jul er ca 0.

Lat er man også idag, så da passer det seg å flexe litt på flexitiden.
ErlA is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 09:58   #8
Bergern
ScanFlyer Dusty

Hei og hå!
Kjenner jeg var litt ivrig på vinflasken igår kveld. Vel vel, helt om natten og de greiene der...
Grått i London når det er på tide å sette nesen hjemover. Heathrow og CDG er stikkordene. Hva i all verden tenkte jeg på når jeg booket den billetten tro?
Ha en klarlakkert torsdag!
Old 18-12-2014, 11:30   #9
Kanon
ScanFlyer Molded

Quote:
Originally Posted by Henshaw View Post
Kia ora fra Taupo. En blanding av regn og sol så egentlig ikke gjort så mye. Prøvde å dra for å se Mount Doom fra Ringenes Herre filmene men der var det bare regnregnregn. Snart middag og idag skal man tilogmed lage den selv på hostellet. NZ er et noe dyrere land å reise i enn de fleste andre steder jeg har reist rundt i, så kan jo prøve å spare noen penger. Svak krone hjelper jo ikke så mye det heller.
Jeg anbefaler å ta deg en tur til Waitomo på nord-vestkysten. Ca to timers kjøretur fra Taupo. Finnes tre flotte grotter der med selvlysende larver.
Vi var i alle tre. Glowworm cave var mest spektakulær når det gjelder larvene, men realtivt kort båttur i mørket. Ruakuri var en lang stilig grotte som også hadde en del larver. Også mulig å gjøre black water rafting for de med litt mindre klaus enn meg hehe. Aranui var den grotten med svære hulrom men ganske standard Spania grotte om du har vært i de.
http://www.waitomo.com/cave-combos/P...ve-combos.aspx

Kan også anbefale Wellington og New Plymouth med Mt Taranaki om det er klarvær. Når jeg var der var det blå himmel overalt bortsett fra på toppen av vulkanen.
Kanon is offline   Reply With Quote
Old 18-12-2014, 20:28   #10
Henshaw
ScanFlyer Dusty

Henshaw's Avatar

Black Labyrinth står på programmet for dagen, skulle gjerne dratt til Wellington og deromkring også men ikke tid. Lørdagen er det tilbake til AKL men man rekker fint å ta den via Hobbiton

Henshaw is offline   Reply With Quote
Reply

Posting Rules