![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings. Selv om det ikke er de store mengdene det er snakk om er det ihvertfall positivt og konstatere det er hvitt ute. -3 påstår termometeret. På tide og komme meg til skogs før det i kveld er hjemme alene med jr., mens mor er på vift. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
God morgen fra Sola!
Pluss 6 sa termometeret i bilen i dag, så her i Stavangerområdet er det fint lite og ingenting som minner om snart jul/vinter/desember i det hele tatt. Mer opplæring på gang og julegrøt til lunsj. Senere i kveld skal juletreet få komme seg opp og inn i stua. Hmmm... Quiz og i kveld, blir vel noen juleøl dag på puben? Ha en fin en forumister! ![]()
![]() |
#3 |
ScanFlyer Rusty
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Apr 2008
|
![]()
God morgen ja.
Her er junior inne i dag 9 med hoste og snørr. Godt man har farmor og farfar rett i nærheten som kan avlaste på dagtid. Årets siste julebord i aften - denne gang med de nærmeste kollegaene på jobb. Blir nok bra ![]() Ha en fin en!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Kia ora fra Taupo. En blanding av regn og sol så egentlig ikke gjort så mye. Prøvde å dra for å se Mount Doom fra Ringenes Herre filmene men der var det bare regnregnregn. Snart middag og idag skal man tilogmed lage den selv på hostellet. NZ er et noe dyrere land å reise i enn de fleste andre steder jeg har reist rundt i, så kan jo prøve å spare noen penger. Svak krone hjelper jo ikke så mye det heller.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo Nord - snø på veier og gangveier - vekk - la snøen bli i høyere liggende strøk - så barn og voksne kan utfolde seg utover bra av PCspill. Minus 3 og for en gang skyld uten den kalde vinden.
Det går mot høytider og mye god mat. ha en god dag der du er nå. Jan ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Superflyer
|
![]()
Gooo morgen fra Trondheim
Nærmer seg de siste arbeidsdager før jul med stormskritt, jobber mye for tiden slik at tallene kommer ut i riktig farve ![]() ![]() Ellers merkes det at det snart er jul, da man går med konstante manethender etter all vaskingen i heimen....gud bedre sier jeg ![]() Men alt har en ende, også indretjeneste..... ![]() Ha en fortreffelig torsdag ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
God Morgen fra Vestkysten, lite å melde. Mildværet er tilbake og håp om hvit jul er ca 0.
Lat er man også idag, så da passer det seg å flexe litt på flexitiden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Hei og hå!
Kjenner jeg var litt ivrig på vinflasken igår kveld. Vel vel, helt om natten og de greiene der... Grått i London når det er på tide å sette nesen hjemover. Heathrow og CDG er stikkordene. Hva i all verden tenkte jeg på når jeg booket den billetten tro? Ha en klarlakkert torsdag! ![]()
![]() |
#9 | |
ScanFlyer Molded
|
![]() Quote:
Vi var i alle tre. Glowworm cave var mest spektakulær når det gjelder larvene, men realtivt kort båttur i mørket. Ruakuri var en lang stilig grotte som også hadde en del larver. Også mulig å gjøre black water rafting for de med litt mindre klaus enn meg hehe. Aranui var den grotten med svære hulrom men ganske standard Spania grotte om du har vært i de. http://www.waitomo.com/cave-combos/P...ve-combos.aspx Kan også anbefale Wellington og New Plymouth med Mt Taranaki om det er klarvær. Når jeg var der var det blå himmel overalt bortsett fra på toppen av vulkanen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Black Labyrinth står på programmet for dagen, skulle gjerne dratt til Wellington og deromkring også men ikke tid. Lørdagen er det tilbake til AKL men man rekker fint å ta den via Hobbiton
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God torsdag | KnutW | Flyforum | 16 | 05-10-2017 11:18 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 8 | 16-06-2016 17:02 |
God torsdag | Chriscross | Flyforum | 12 | 23-10-2015 06:39 |