![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
lurer på hvorfor Norwegian er sååå grådige etter folks penger, eksempel
i dere "info" om gjennomsjekk står der: Du sjekker inn bagasje på utreisested for så å hente den opp på ankomststed, mot et lite bagasjehåndteringsgebyr. Hvis jeg sonderer markedet og vil booke en tur med DY svg/osl/dus/osl/svg så sier den: Myndighetspålagte skatter og avgifter utgjør 694 kr Totalpris inkluderer gebyr for gjennomgående reise. Gebyr er 27 kr innenlands og 25 kr utenlands og beregnes per person per strekning. Mitt spørsmål, hvorfor kroster det kun 307 t/r med Sasbraathens i "myndighetspålagte" avgifter, mens DY??????? Hvor mye koster det meg å sjekke inn bag hos DY, hvis det er det ovennevnte gebyret, hva da med de som ikke har bag. Dette Dy var ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Kan det ha seg sånn at man slipper unna med noe skatter med SKBU pga gjennomgående billett? DY selger jo kun punkt til punkt billetter(selv om de tilbyr gjennomgående bagasje for et lite tillegg), så her er det jo en del DY bill. det skal betales avgifter for..?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Crusty
|
![]()
tror jeg ikke, prisen på nettet viser vitterlig gjennom gående prising, og det som forundrer meg er at innenriks så finnes ikke den samme differansen, m.a.o der er de så å si identiske.. på avgiftene
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|