![]() |
|
![]() |
#1 |
ScanFlyer Mile High Club
![]() Galley Slave Global Moderator Join Date: Jul 2006
|
![]()
Mulighet for å krysse av en unik flyplass i boka, og tømme bankboka:
http://www.qxl.no/pris/tv-aksjon/opp...v/an807215008/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ScanFlyer Blue
|
![]()
Hadde vert gøy... Men det er ikke plass i budsjetet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
Hmm. kan bli bra TR av sånt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: Jan 2014
|
![]()
Jeg er med om (det er innenfor budsjettet og)datoen kan spikres
![]() |
#5 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Det samme gjelder meg, men det ser veldig ut som det allerede er utenfor budsjettet mitt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Hadde engang et stående tilbud om å bli med dit med en flight hvor de hadde ledig plass, men prioriterte å ta turen jeg hadde booket til Maldivene som det kolliderte med.
Har ofte lurt på om jeg valgte rett. Maldivene kan man alltid booke, men en tur til Jan Mayen får man ikke så lett.
![]() |
#7 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Nå ser jeg at prisen for disse billettene har rundet 200.000, så det begynner å koste en del.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Det er absolutt dyrere enn turen min til Maldivene, så jeg valgte muligens feil.
![]() |
#9 |
ScanFlyer Gold
|
![]()
http://www.qxl.no/pris/tv-aksjon/opp...v/an807302906/
Man kan ogå by på en times flytur med rygge flyklubb. Jeg ga et bud på den Jan Mayen turen men nå koster den allllt for mye for min del. For de som fortsatt ønsker å dra til Jan Mayen så vet jeg det er et norsk firma som tilbyr seilturer til øya fra Island til rundt 25 000 per pers. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
Jeg hadde avklart å få være med forsvarets hercules ut til Jan Mayen på forsyningstur (en gang på 90 tallet),
men da jeg fikk beskjed om at jeg dimmiterte 3 dager før turen skulle gå fikk jeg ikke være med likevel... det var rimelig surt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
TV-aksjonen: Auksjon av flytur til Jan Mayen | blazius | Småprat | 8 | 11-10-2019 14:28 |
Estonian Air auksjonerer bort billetter på Facebook | Glenn | Flyforum | 2 | 30-07-2011 22:29 |
Auksjonerer bort reiser for Haiti | AirbusTrond | Reiseforum | 0 | 29-01-2010 21:50 |
Chartre fly til Jan Mayen? | Isbamse | Flyforum | 8 | 06-12-2006 15:53 |