![]() |
|
![]() |
#1 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
En riktig god morgen fra en pen liten by. Skal prøve Ryanair igjen idag, men er veldig betenkt med at de skal ha blitt "kundevennlige". Frykter det verste. På turen ned skvatt jeg til et sløvt øyeblikk hvor jeg så ut av vinduet og trodde jeg satt på feil fly.
Ha en god en alle som skal hjem idag.
![]() |
#2 |
ScanFlyer Silver
![]() Join Date: Oct 2007
|
![]()
God morgen...
En bedre frokost er inntatt på Scandic Oslo City. så da kan vel dagens gjøremål begynne. hurvert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ScanFlyer Dusty
|
![]()
Mornings fra Beijing!
Hilton leverer og lunsjen er drukket. Ha en vaskeekte dag!
![]() |
#4 |
ScanFlyer Inventory
![]() Global Moderator Join Date: Jan 2006
|
![]()
Mornings fra Sandaker. Merker på skallen at jeg var på fest i går, også for gjester tar er bryllup på. Heldigvis viste junior hensyn og sov til halv ni. Ha en fin dag
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Traveler
![]() Join Date: Aug 2006
|
![]()
God morgen fra Oslo nord etter en ankomst fra PMI - med DY1737 i går, noe forsinket- med (tror) at LN-NHA er nyeste 737-800 som Norwegian har fått. Dette flyet har ikke skiboks ( Internett) enda.
Ha en god dag i regnetværet. Jan |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Helgeturekstremist
![]() Join Date: Nov 2010
|
![]()
Var antatelig lur som kom meg tidlig til loungen. Det var unntakstilstand i trafikken grunnet maraton. Ser ut til at jeg har utviklet en ekstra sans for å føle denslags.
![]() |
#7 |
FinalCall.travel/no
![]() Join Date: Sep 2004
|
![]()
God søndag ja!
Her har man rømt heimen ettersom kjerringa skulle ha besøk av noen venninner og lage noe etnisk mat som lukter hui og helvete. Så jeg skal ikke sette mine bein hjemme igjen før det har stått på gjennomtrekk i noen timer der og kjøkkenet er fullt nedvasket. Mulig jeg må ty til brennevinet om det ikke lukter greit. Er det rart jeg drikker!?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ScanFlyer Dusty
![]() Join Date: May 2009
|
![]()
Morn fra studentbyen, morsomt på oktoberfest igår merker jeg. Påfølgende er planene for dagen ganske begrenset og går ut på å fikle med Chromecasten jeg kjøpte her om dagen. Genial liten duppeditt som funker utmerket.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Flydiot
![]() Join Date: Aug 2010
|
![]()
God dag fra Gran Canaria.
Nyter 30 grader, tilnærmet vindstille og god tilgang på øl! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Jet-setter :)
![]() Join Date: Apr 2011
|
![]()
God formiddag fra Westin Malta
Kjenner storpartyet i går enda ja, ligger ved bassenget og sløver, alle gjester er på charterflyet til OSL! Madcon, Kristian Valen, Maria Arredondo, Martin Halla og John Arne Riise på scenen skapte bra liv! Hjem tirsdag, Oslo og Las Vegas neste uke. Ciao! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
ScanFlyer Mile High Club
|
![]()
Morn fra California. Ferien går mot slutten her. Siste fulle dagen er så vidt i gang. I morgen bærer det avgårde mot SFO og hjemreise. Gruer meg allerede til jetlag'en.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Flyklapper
|
![]()
Rainy day in Georgia ... Det plasker ned og buldrer og braker på alle kanter. Tydelig at vi trenger vask.
Ergo blir det en sløvedag med TV og Kindle ... Ikke feil det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ScanFlyer Rusty
|
![]()
Oktoberfest ja - da er vi nok flere. AU, AU, AU. Attpåtil har jeg ubrukte og nå verdiløse bonger. Faen heller. Men greit med litersglass med øl da.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Thread | Thread Starter | Forum | Replies | Last Post |
God søndag fra flybussen fra #mito | robertaas | Flyforum | 15 | 31-03-2019 22:55 |
God søndag fra København | EB | Flyforum | 9 | 17-07-2016 11:16 |
God søndag fra Lavrio | Someone | Flyforum | 8 | 28-06-2015 13:47 |
Wizz Air fra Bergen til Poznan og Riga | Peppep | Flyforum | 5 | 18-12-2012 10:33 |
Charter fra Rygge til Poznan i dag? | MartinL | Flyforum | 7 | 05-08-2009 18:52 |